// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Street Fighter 5 در تمامی نقاط دنیا در یک روز مشخص عرضه خواهد شد

طبق اعلام کمپانی کپ‌کام نسخه‌ی نهایی بازی Street Fighter 5 در تمامی نقاط دنیا در یک روز به صورت همزمان عرضه خواهد شد و خبری از تاخیرهای منطقه‌ای نیست. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

به گزارش وب‌سایت ایونت هابز بازی Street Fighter 5 که طبق برنامه ریزی کپ‌کام قرار است طی بهار سال آینده عرضه شود با تاخیرهای منطقه‌ای مواجه نخواهد شد. به طور معمول بازی‌های که در ژاپن طرفداران بی شماری دارند همیشه در آن منطقه نسبت به اروپا و آمریکا زودتر عرضه می‌شوند. یوشینوری اونو و تومائوکی آیانو در یکی از همایش‌های مخصوص به بازی‌های رایانه‌ای در هنک کنگ که در آن شرکت کرده بودند، این خبر را به صورت رسمی نیز تایید کردند. آیانو در این باره گفت:

ما قصد داریم تا بازی Street Fighter 5 را در تمامی نقاط دنیا به صورت همزمان عرضه کنیم. در هیچ نقطه‌ای تاخیری به وجود نخواهد آمد و تمامی بازیکنان قادر خواهند بود تا آن را در یک روز مشخص بازی کنند.

اونو اضافه کرد:

این تنها بخش کوچکی از قدردانی ما نسبت به تمامی بازیکنان مقیم در هنگ کنگ که در طی این سال‌ها به طور مداوم از ما پشتیبانی کردند خواهد بود.

همچنین کمپانی کپ‌کام همانطور که پیش تر اعلام کرده بود قصد دارد تا قبل از عرضه‌ی بازی سه بار نسخه‌ی آزمایشیِ آنلاین بازی را در اختیار طرفداران قرار دهد. از آنجایی که اکثر اجزای این مجموعه با بخش چند نفره‌ی بازی پیوند خورده است چنین اقدامی به شدت به سود نسخه‌ی نهایی خواهد بود چرا که این مدل بازی‌ها اگر قبل از عرضه اصلاحات درست بر روی آن‌ها انجام نشود در بخش چند نفره با مشکلات عدیده‌ای رو به رو خواهند شد.

برای مثال می‌توان به عرضه‌ی اولین نسخه‌ی آزمایشی این بازی اشاره کرد که با مشکلات فراوانی رو به رو بود تا جایی که کپ‌کام مجبور شد به طور رسمی از طرفداران عذرخواهی کند. به نوعی می‌توان گفت وجود این مشکلات به نفع نسخه‌ی نهایی خواهد بود چرا که کپ‌کام با آگاهی کامل اقدام به رفع آن‌ها کرده و یک بازی پایدار برای طرفداران آماده می‌کند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده