نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷

بازی Sunset Overdrive هیچ گاه برای پلی استیشن 4 عرضه نخواهد شد

براساس سیاست‌های گذشته مایکروسافت، برخی‌ها انتظار داشتند بازی Sunset Overdrive روزی برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم عرضه شود. اما ظاهرا استودیو اینسومنیاک گیمز، خالق این بازی هیچ قصدی برای عرضه این بازی برای کنسول نسل هشتمی سونی ندارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Sunset Overdrive سال گذشته میلادی به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. برخی از علاقه‌مندان انتظار داشتند پس از گذشت چندوقت، این بازی برای پلی‌استیشن 4 هم عرضه شود. اما براساس صحبت‌های سازندگان، نه این بازی و نه بازسازی سه نسخه اول سری Ratchet & Clank، برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر نخواهد شد.

مدیر فروم وبسایت اینسومنیاک گیمز روز گذشته در رابطه با این بحث گفت:

هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی Sunset Overdrive برای پلتفرم‌های دیگر نداریم. همچنین ما زیاد در رابطه با قراردادهای همکاری خود با مخاطبان صحبت نمی‌کنیم.

مدیر فروم اینسومنیاک همچنین گفت نسخه بازسازی شده سه‌گانه Ratchet & Clank هم برای پلی‌استیشن 4 عرضه نخواهد شد، چراکه این سه نسخه هم‌اکنون از طریق سرویس Playstation Now در دسترس است:

در نهایت سونی این تصمیم را خواهد گرفت، اما به نظر من به دلیل زمان، بودجه و این‌که پورت این سه بازی هم‌اکنون از طریق Playstation Now قابل بازی هستند، سونی هیچ‌گاه تصمیم به بازسازی این سه‌گانه نخواهد گرفت.

ممکن است نظریه من اشتباه باشد، اما به شدت اعتقاد دارم آن‌ها یک بازی بازسازی شده را مجددا بازسازی نمی‌کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا انتظار داشتید در آینده بازی جذاب Sunset Overdrive را روی پلی‌استیشن 4 خود بازی کنید؟

منبع: Playstation Lifestyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده