نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

کارگردان بازی God of War 4 از چیزهایی که روی آن‌ها کار می‌کند بسیار هیجان‌زده است

طی مصاحبه اخیری که با کوری بارلوگ و شَنون اِستاداِستیل، کارگردان و مدیر استودیو سانتا مونیکا انجام شده، اطلاعات جالب و هیجان‌انگیزی از محصولاتی که این استودیو روی آن‌ها کار می‌کند منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

کوری بارلوگ، کارگردان قسمت جدید سری بازی‌های God of War برای پلی‌استیشن 4 در صحبت‌های خود گفت:

طی چند روز اخیر گزارشی از کارهای خود که به نمایشگاه E3 2015 ارتباط داشت را ارائه دادیم. در این گزارش تمام اعضای استودیو حضور داشتند.

درحالی که بارلوگ درحال صحبت کردن بود، استاداستیل، مدیر سانتا مونیکا با حس شوخ‌طبعی از بارلوگ خواست زیادی وارد جزئیات نشود:

به شدت مراقب اطلاعاتی که منتشر می‌کنی باش.

پس از این شوخی کوچک، بارلوگ درادامه صحبت‌های خود گفت:

من در سخنرانی کردن زیاد خوب نیستم. می‌دانم این جمله برای اکثر افراد تظاهر به نظر می‌رسد، اما صادقانه بگویم از محصولاتی که در دست تولید داریم بسیار شگفت‌زده هستم. لیست بازی‌ها و محتویاتی که روی آن‌ها کار می‌کنیم من را می‌ترساند. چیزهایی که درحال کار روی آن‌ها هستیم به قدری عالی هستند که دوست دارم همین حالا به استودیو بازگردم و با تلاش فراوان کار خود روی آن‌ها را ادامه دهم.

این روزها زمان خوبی برای بازی کردن و گیمر بودن است. فکر کنم محتویاتی که ما در دست تولید داریم بسیار شگفت‌انگیز هستند، اما نمی‌دانم چقدر می‌توانم در رابطه با آن‌ها به شما اطلاعات بدهم.

این بحث با انتقال به بازی‌هایی مانند Everybody’s Gone to the Rapture، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Journey، و بازی Fat Princess Adventures سریعا تغییر پیدا کرد و با این کار بازی‌هایی که بارلوگ در رابطه با آن‌ها صحبت می‌کرد، به صورت یک راز باقی ماند.

ویل ویتون، بازیگر سریال Star Trek که وظیفه انجام این مصاحبه را برعهده داشت، سعی کرد اطلاعات بیشتری را از زیر زبان اعضای ارشد سانتا مونیکا بیرون بکشاند. زمانی که او از چیزهایی که آن‌ها نسبت به آن هیجان‌زده هستند پرسید، مدیر سانتا مونیکا در پاسخ گفت:

بله، چیزهای زیاد و جذابی وجود دارد که ما نسبت به آن‌ها هیجان‌زده هستیم.

بارلوگ در رویداد Playstation Experience تایید کرده بود سانتا مونیکا در حال ساخت قسمت بعدی سری بازی‌های God of War است و خود او هم وظیفه کارگردانی آن را برعهده دارد. بارلوگ در گذشته وظیفه کارگردانی قسمت دوم این سری را هم برعهده داشت.

کارگردان قسمت جدید سری بازی‌های خدای جنگ برای نسخه سوم این بازی سانتا مونیکا را به مقصد کریستال داینامیک و بازسازی مجدد سری Tomb Raider ترک کرد. وی نقش بسیار بزرگی در بازسازی مجدد این سری قدیمی داشت و پس از انجام این کار، باری دیگر به سانتا مونیکا بازگشت و رهبری پروژه تولید قسمت جدید God of War را در دست گرفت.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده