نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

بن افلک فیلمی با موضوع فساد مالی در فیفا می‌سازد

بن افلک، بازیگر و کارگردان مطرح هالیوود، با همکاری گاوین اوکانر، کارگردان فیلم Warrior قصد دارد تا اثری جدید با موضوع فساد مالی در فیفا را روی پرده‌ی سینماها بیاورد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

داستان فیلمی که بن افلک تهیه کنندگی آن را به عهده دارد درباره‌ی چاک بلیزر، عضو سابق کمیته‌ی اجرایی فیفا است که در جریان رسیدگی به اتهامات مربوط به فساد مالی این سازمان با FBI همکاری داشت. احتمالا می‌دانید که در ماه گذشته، ۱۴ نفر از مسئولین اجرایی سابق و فعلی فیفا در نشست سالانه‌ی این نهاد بین‌المللی که در زوریخ سوییس برگزار شد دستگیر شدند.

فیلمنامه‌ی این فیلم که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است توسط اوکانر و با همکاری آنتونی تمباکیس نوشته می‌شود. تیم راث، نقش سپ بلاتر، رییس سابق فیفا را در این فیلم بازی خواهد کرد.

چاک بلیزر که خودش یکی از متهمان این پرونده است، از سال ۲۰۱۱ با FBI همکاری می‌کند. گفته می‌شود در جلسه‌ی هماهنگی المپیک ۲۰۱۲ لندن، یک میکروفون کوچک در داخل جای‌سوییچی بلیزر کار گذاشته شده بود و پلیس از همین طریق توانست مدارک لازم برای اثبات اتهام مقامات فیفا را به دست آورد.

طبق شایعات اخیر،‌ بن افلک که در فیلم آینده‌ی Batman v Superman: Dawn of Justice نقش شخصیت بتمن را ایفا می‌کند، قصد دارد تا خودش فیلم جدیدی را با حضور این ابرقهرمان محبوب کارگردانی نماید.

منبع: IMDb


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده