نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

شایعه: وارنر به دنبال یک کارگردان مونث برای بازسازی مجدد فیلم Tomb Raider است

براساس شایعاتی که اخیرا در سطح دنیای مجازی منتشرشده، کمپانی برادران وارنر و MGM به دنبال یک «کارگردان مونث» برای بازسازی مجدد فیلم Tomb Raider هستند. با زومجی و اخبار سینما و تلویزیون همراه باشید.

براساس گزارشات منتشرشده توسط Heroeic Hollywood، کار داستان فیلم که توسط اِوِن داتِری (نویسنده فیلم لاک‌پشت‌های نینجا) نوشته شده به اتمام رسیده است و استودیو ساخت فیلم با سرعت مراحل ساخت بازسازی مجدد Tomb Raider را دنبال می‌کنند.

وارنر این روزها درکنار هِلمِر مَک‌لارن، کارگردان سریال Breaking Bad، به دنبال یک کارگردان مونث برای کار روی این فیلم است. منبع ذکرشده در این رابطه گفته است:

داستان فیلم به دست کارگردان آن رسیده، اما نکته جالب این است که آن‌ها به دنبال یک کارگردان مونث شبیه میشِل مَک‌لارن هستند. مراحل تولید فیلم به سرعت پیش می‌رود و رابطه خوب و قدرتمندی میان سازندگان این فیلم و کمپانی اسکوئر اِنیکس، مالک این سری وجود دارد.

جدا از سریال Breaking Bad، مک‌لارن به عنوان کارگردان فیلم Wonder Women هم انتخاب شده بود، اما طولی نکشید که جای آن با پَت جِنکینز تغییر پیدا کرد.

هنوز هیچ تاریخی برای اکران بازسازی مجدد فیلم تومب رِیدِر اعلام نشده است.

علاقه‌مندان به این سری، تا زمان معرفی رسمی و اکران این فیلم، پاییز امسال می‌توانند بازی Rise Of Tomb Raider که متعلق به همین سری است را برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان خریداری و به تجربه آن بپردازند.

به نظر شما چه شخصی به عنوان کارگردان مونث بازسازی مجدد فیلم Tomb Raider مناسب است؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده