نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

اختصاصی زومجی: محتویات انحصاری نسخه پلی استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight

کمپانی برادران وانر از گذشته با سونی رابطه خوبی داشته است. این کمپانی با جدیدترین بازی خود با نام Batman: Arkham Knight، محتویات انحصاری‌ برای نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی تولید کرد که درادامه قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight شامل سه لباس و پوسته و یک ماموریت با نام «کابوس اِسکارکِرو» است.

درادامه ابتدا به معرفی لباس‌ها و پوسته‌های انحصاری این بازی می‌پردازیم:

لباس بتمن در شماره ۳۰۰۰ کتاب‌های کامیک Justice League: این لباس متعلق به طراحی شماره ۳۰۰۰ کتاب‌های کامیک لیگ عدالت است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در این لباس می‌توانید بتمن شیطانی با چشم‌های قرمز را مشاهده کنید.

Batman Arkham Knight (5) Batman Arkham Knight (6)

سریال تلویزیونی دهه ۸۰: اگر سریال تلویزیونی بتمن در دهه ۸۰ را به خاطر داشته باشید، این شخصیت از لباسی استفاده می‌کرد که با طرح‌های  امروزی امروزی تفاوت زیادی دارد. برخلاف این روزها که از بتمن به عنوان یک شخصیت جدی یاد می‌شود، طراحی این لباس بیشتر حالت کُمدی دارد.

Batman Arkham Knight (1) Batman Arkham Knight (2)

طراحی سال ۱۹۶۶ بت‌موبیل: آخرین پوسته بازی که با لباس لیگ عدالت مطابقت دارد، متعلق به طراحی شیطانی بت‌موبیل در سال ۱۹۶۶ است. زمانی که لباس لیگ عدالت و این طراح را با یکدیگر در بازی استفاده کنید، خود را به یک شخصیت کاملا شیطانی در گاتام تبدیل خواهید کرد.

Batman Arkham Knight (3) Batman Arkham Knight (4)

 

اما محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight در اینجا به اتمام نخواهد رسید. راک‌استدی یک ماموریت انحصاری بانام کابوس اسکارکرو را هم برای کنسول نسل هشتمی سونی تولید کرده که در روزهای آینده به صورت کامل ویدیو مربوط به این مرحله را به شما نشان خواهیم داد. در این مرحله اسکارکرو با گاز ترس و وحشت خود گاتام را آلود کرده و بتمن هم به دنبال راهی برای درمان مردم و متوقف کردن این شخصیت شیطانی است.

علاوه بر این، قصد داریم گیم‌پلی هارلی کوئین را هم دراختیار شما قرار دهیم. با پیش‌خرید Batman: Arkham Knight، به شما اجازه دسترسی به یک ماموریت انحصاری با شخصیت هارلی کوئین، دوست و همراه همیشگی جوکر داده می‌شود که درو اقع این مرحله مزایای پیش‌خرید بازی است.

نظر شما در رابطه با لباس‌ها و پوسته انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight چیست؟

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده