نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

صدا پیشه اصلی‌ Shenmue به قسمت سوم بازی بازگشت

کوری مارشال‌ که در قسمت‌های قبلی‌ بازی Shenmue صدا پیشه قهرمان بازی ریو هازوکی بود به قسمت سوم این بازی که خبر ساختش به تازگی تأیید شد باز گشت. بنا به گفته سازنده بازی، شرکت  یئس نت، حمایت آقای مارشال‌ برای ایفای نقش ریو فوق‌العاده بوده است.

همچنین سازنده بازی اعلام کرد که کسانی‌ که ۱۰۰۰ دلار به ساخت بازی کمک کنند‌، می‌توانند درخواست یک پیغام شخصی‌ از طرف ریو داشته باشند.

در ادامه  اعلام این خبر یئس افزود:

کوری همانقدر از ساخت بازی Shenmue 3 هیجان زده است که ما هستیم و برای اینکه کمک کند، ایده یک پیغام شخصی‌ از طرف ریو را به عنوان جایزه به پشتیبان‌های بازی مطرح کرد. پس فرصت داشتن یک پیغام شخصی از طرف ریو را از دست ندهید.

خبر ساخت Shenmue 3 در کنفرانس E3  امسال سونی هنگامی اعلام شد که یو سوزوکی بر روی صحنه آمد و در کنار ادام بویس خبر راه اندازی صفحه کیک‌استارتر این بازی کلاسیک دریمکست را اعلام کرد.

ساخت بازی توسط شرکت یئس نت که در سال ۲۰۰۸ توسط سوزوکی راه اندازی شد انجام می‌گیرد. همچنین در این پروژه‌ شرکت شیبویا و یک شرکت متعلق به موناکو که کارش تولید انیمیشن بازی و فیلم است مشارکت دارند.

کمپانی سونی نیز در ساخت بازی کمک می‌کند اما اینکه به چه میزان درگیر این پروژه‌ خواهد بود اعلام نشده است. سوزوکی به طرفداران بازی که حمایت مالی‌ خود را از بازی در صفحه کیک‌استارتر نشان دادند خاطر نشان کرد که از کل مقدار پولی‌ که از طرف طرفداران برای ساخت بازی داده شده هیچ مقداری به شرکت سونی نخواهد رسید و تمام پول صرف ساخت بازی می‌شود.

بنا به گفته سوزوکی بازی یک تجربه تمام عیار Shenmue است. برای شروع کار بر روی بازی وی ابتدا درخواست ۲  میلیون دلار از طرف طرفداران در صفحه کیک‌استارتر بازی کرد که در عرض چند ساعت به هدف خود رسید و اکنون که بیشتر از دو هفته به پایان زمان حمایت مالی‌ طرفداران در صفحه کیک‌استارتر مانده است این رقم به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسیده است.

در زیر نیز می‌توانیدتعدادی از تصاویر هنری بازی را مشاهده کنید.

Shenmue 3 Artwork Shenmue 3 ArtworkShenmue 3 Artwork Shenmue 3 Artwork Shenmue 3 Artwork

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده