نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

بسته الحاقی هفتگی رایگان بازی The Witcher 3 هم اکنون برای پلی استیشن 4 در دسترس است

درحالی که تنها یک هفته دیگر به اتمام عرضه بسته‌های الحاقی رایگان بازی دوست‌داشتنی The Witcher 3: Wild Hunt زمان باقی مانده، استودیو سی‌دی پراجکت رد شب گذشته اقدام به انتشار پانزدهمین DLC این بازی برای پلی‌استیشن 4 کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این بسته الحاقی که «Where the Cat and the Wolf Play» نام دارد، هم‌اکنون با حجم ۹۲ مگابایت به صورت رایگان از طریق فروشگاه پلی‌استیشن 4 در دسترس است.

The Witcher 3 (1)

 

داستان این محتوای جدید به این شکل است که شما با گَرالت، شخصیت اصلی بازی که یک ویچر است، باید راز قتل‌عام ساکنین یک روستا را کشف و به کشتن موجودی که این کار را انجام می‌دهد بپردازید. با رفتن به روستای اورتون (Oreton) می‌توانید این ماموریت را دریافت و به انجام دادن آن بپردازید. نام هیولایی که ساکنین شهر مجاور این روستا به نام هونورتن (Honorton) درحال تلاش برای مبارزه با آن هستند، «اِسپوک» نام دارد.

بسته الحاقی هفته آینده که کار شانزده DLC رایگان این بازی فراموش‌نشدنی را تمام می‌کند، احتمالا یک لباس جدید برای شخصیت سیری اضافه خواهد کرد. اما نگران نباشید، چرا که پس از اتمام این محتویات، می‌توانید در ماه اکتبر (مهر-آبان) سال جاری میلادی یکی از بسته‌های الحاقی بزرگ و غیر رایگان بازی با نام Hearts of Stone که ۱۰ ساعت محتویات جدید به شما ارائه می‌دهد را تجربه کنید. پس از آن نیز در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی نوبت به دومین محتوای اضافه بزرگ و غیر رایگان دیگر با نام Blood and Wine که ۲۰ ساعت محتویات جدید را دراختیار شما قرار خواهد داد می‌رسد. هم اکنون می‌توانید از طریق فروشگاه پلی‌استیشن، مایکروسافت و استیم به پیش‌خرید این ۳۰ ساعت محتویات جدید بپردازید.

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال چهارده بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ،  یک دسته کارت جدید برای بازی گوئنت و یک ماموریت جدید با نام «Fool’s Gold» به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است. هفته گذشته هم سی‌دی پراجکت رد با انتشار دو بسته الحاقی جدید یک ماموریت جدید با نام «Scavenger Hunt: Wolf School Gear»، لباس جدیدی را برای شخصیت گرالت به بازی اضافه کرد. اگر با دنیای ویچر آشنایی کامل داشته باشید، حتما می‌دانید زره‌هایی که با رنگ سبز و نام Legendary در بازی وجود دارند، بهترین نوع لباس‌هایی است که می‌توانید در بازی پیدا کنید. بسته الحاقی دیگر این بازی هم یک لباس جدید و بسیار زیبا را برای شخصیت تریس به بازی اضافه کرده است.

The-Witcher-3-Wild-Hunt

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

اگر زمان کافی برای خواندن نقد متنی را نداری می‌توانید بررسی ویدیویی و هیجان‌انگیز The Witcher 3: Wild Huntرا هم در زومجی مشاهده کنید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده