نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

کمپانی وارنر پیش از عرضه Batman: Arkham Knight از مشکلات نسخه PC آن اطلاع داشته است!

همان‌طور که می دانید، نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight به حدی مشکل داشت که کمپانی برادران وانر مجبور به توقف فروش آن شد. اما براساس اتهامات جدیدی که به این کمپانی زده شده، آن‌ها چند ماه قبل از عرضه بازی از مشکلات نسخه PC اطلاع داشته‌اند!

یکی از کاربرانی که مسئول آزمایش بازی بوده و دوست نداشته نامش فاش شود، در این رابطه گفته است:

وارنر به خوبی از مشکلات نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight خبر داشت ولی با این حال تصمیم به عرضه این بازی گرفت. آن‌ها احساس می‌کردند بازی با تمام مشکلاتی که دارد برای کارابران رایانه‌های شخصی مناسب است!

وارنر طوری رفتار کرد که ظاهرا از این مشکلات خبر نداشت! اما چند ماهی است که آن‌ها از این موضوع خبر دارند. وضعیت بازی «سال گذشته هم به همین شکل بود» و متاسفانه در این یک سال هیچ تغییری در آن ایجاد نشد.

از مشکلات اصلی نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight می‌توان به افت‌فریم، قفل کردن بازی، باگ‌های مختلف و غیره اشاره کرد. برخی از مشکلات گرافیکی در اولین بسته بروزرسانی بازی رفع شدند، اما سازندگان هنوز تاریخ انتشار بروزرسانی بعدی را اعلام نکردند.

همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم استودیو آیرون گَلِکسی روی پورت نسخه رایانه‌های شخصی Batman: Arkham Knight کار کرده و راک‌استدی که مسئول تولید این سری است، تنها وظیفه ساخت نسخه‌های کنسولی را برعهده داشت. برخلاف نسخه PC، می‌توانیم به شما بگوییم حداقل نسخه‌‌‌ی پلی‌استیشن 4 بازی «تقریبا» بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود.

این شخص همچنین گفته درحالی که حدود ۱۰۰ نفر مسئول آزمایش نسخه کنسولی بازی بودند، وارنر تنها ۱۰ نفر را برای آزمایش نسخه PC بازی انتخاب کرده بود!

Batman Arkham Knight (3)

 

براساس شایعاتی که چند روز پیش منتشر شد، وارنر احتمالا برای «جلوگیری از شکایت کاربران عصبانی نسخه پی‌سی بازی»، یک بازی رایگان یا Season Pass بازی را به صورت رایگان و به انتخاب خود کاربران به آن‌ها هدیه می‌دهد.

نظر شما در رابطه با این اتهامات چیست؟

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (سه‌شنبه هفته گذشته) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

در طول روزهای آتی منتظر بررسی اختصاصی و ویژه بازی Batman: Arkham Knight در وبسایت زومجی باشید.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده