نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

انویدیا برای کنسول شیلد بازی Half-Life 2 و سه بازی دیگر را به پلی‌استور اضافه کرد

در هنگام عرضه اولیه، کنسول شیلد کمپانی انویدیا بازی‌های کمی برایش در دسترس بود. انویدیا خواهان این موضوع است که این رویه را با عرضه بازی‌های بیشتر و محبوب خاتمه دهد و در این راستا ۴ بازی جدید را به پلی‌استور اضافه کرد.

معروف‌ترین این بازی‌ها، Half Life 2: Episode Two است که هم اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار برای دانلود موجود است. Half-Life 2: Episode Two قبلا از طریق سرویس Orange Box کمپانی وَلو در دسترس بود اما عرضه آن برروی گوگل پلی‌استور موج جدیدی از بازیکنان را برای تجربه این بازی جذب خواهد کرد.

۳ بازی دیگری که عرضه شدند عبارتند از Q.U.B.E.: Directors Cut (یک بازی اول شخص معمایی با قیمت ۹.۹۹ دلار)،  Never Alone (یک پلتفورمر دو بعدی درباره یک قبیله بومی آلاسکایی به قیمت ۱۴.۹۹ دلار) و Funk Of Titans (پلتفورمر دو بعدی دیگری با قیمت ۴.۹۹ دلار).

اگر شما کاتالوگ بازی‌های گوگل پلی‌استور را دوست ندارید، جای نگرانی نیست. زیرا می‌توانید با استفاده از سرویس انویدیا Grid که بازی ها را از روی سرورهای انویدیا برروی دستگاه شما استریم می‌کند بازی کنید. این سرویس تا آخر جولای (۹ مرداد) مجانی است و پس از آن باید مبلغی را بعنوان حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنید. هنوز قیمت‌های اشتراک ماهیانه اعلام نشده است اما می‌دانیم که ۲ نوع اشتراک Basic و Premium در انتظارمان خواهد بود: Basic با کیفیت 720p و ۳۰ فریم بر ثانیه و Premium با کیفیت 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه.

منبع: Tomshardware


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده