نویسنده: علی معصومی
// جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

معرفی بازی موبایل DOOORS 4: کلید درهای بسته در دستان شما!

اگر می‌توانید، درها را بگشایید و برای این کار از تمام ابزارها و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود استفاده کنید. امروز در بخش معرفی بازی موبایل قصد داریم شما را با یک بازی معمایی جذاب و زیبا آشنا کنیم. با معرفی بازی DOOORS 4 همراه زومجی باشید. 

بگشای در!

معرفی بازی موبایل DOOORS 4: کلید معمای درها در دستان شما!

از جمله اولین تولیدات کمپانی 58 Works همین بازی درها بود که ما را جلوی درهای بسته قرار داد و گفت: اگر می‌توانید، عبور کنید! این بازی یکی از عجیب و غریب‌ترین بازی‌های معمایی است که هیچ کس از درگیر شدن با آن ناراضی نبوده است! یکی را که باز می‌کنید، دومی از آن دشوارتر است. از جاذبه، ابزار، قوانین فیزیک و غیره باید در گشودن درها کمک بگیرید و باید ذهن خود را کاملا رها کنید و گاهی سراغ عجیب‌ترین راه‌ها بروید. گاهی به سادگی چند مرحله را رد می‌کنید اما ناگهان به مرحله‌ای می‌رسید که در عبور از آن ساعت‌ها و روزها زمان می‌گذارید و دلتان می‌خواهد موبایل‌تان را به دیوار بکوبید!

شما با انجام این بازی، متوجه می‌شوید که چگونه یک بازی می‌تواند از امکانات گوشی شما اعم از حرکت، صدا، لمس، چرخش و ... استفاده کند و از همه آنها برای باز کردن درها بهره ببرد و از این همه تنوع، حیرت خواهید کرد. در هر مرحله با یک چالش جدید روبرو هستید به طوری که هرگز نمی‌توانید مراحل را پیش‌بینی کنید. در آخرین آپدیت این بازی شما با ۴۰ مرحله مواجه هستید که هر کدام با دیگری متفاوت است.

معرفی بازی موبایل DOOORS 4: کلید معمای درها در دستان شما!
طراحی ساده و جذاب

طراحی بازی، همانطور که از 58 Works دیده و انتظار داریم، بسیار ساده و تر و تمیز است. این بازی بسیار تعاملی ساخته شده و نسبت به هر حرکت لمسی و فیزیکی واکنش نشان می‌دهد. بازی‌های بسیاری شبیه به بازی DOOORS ساخته شده اند (مانند 40x Escape و 100 Doors 2013) اما هیچ کدام نتوانستند موفقیت این بازی را کسب کنند و محصول استودیو 58 Works تاکنون توانسته بهترین و محبوبترین باقی بماند.

تکان‌های محکم، چپ و راست شدن و گاهی کله ملق زدن از ویژگی‌های این بازی است و اصلا تعجب نکنید اگر متوجه شدید هنگام بازی دیگران دارند شما را نگاه می‌کنند!

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده