نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

بسته الحاقی بزرگ The Following برای بازی Dying Light معرفی شد

چند روز پیش بود که به اطلاعتان رسانیدم استودیوی تک‌لند قصد دارد بسته‌ی الحاقی بزرگی با بسیاری از ویژگی‌های جدید برای Dying Light عرضه کند. حال این افزونه به طور رسمی رونمایی شده و اطلاعات بیشتری از آن اعلام شده است.

مهم‌ترین ویژگی این بسته‌ی الحاقی که تنوع زیادی در گیم‌پلی بازی ایجاد می‌کند، افزوده شدن ماشین‌های آف‌رود کوهستانی است. نقشه‌ی جدیدی هم برای بازی در نظر گرفته شده که به گفته‌ی تک‌لند، بزرگ‌تر از مجموع تمام نقشه‌های قبلی  Dying Light است. تایمون اسمکتالا تهیه‌کننده‌ی بازی در اعلامیه‌ی این بسته‌ی الحاقی می‌گوید:

ما تعدادی ویژگی بزرگ و تأثیرگذار در Dying Light: The Following عرضه کردیم تا یک بسته‌ی الحاقی عظیم را بسازیم. این قابلیت‌های جدید و بزرگ به بازی طعم کاملاً جدیدی می‌بخشند. نقشه‌ی جدید به تنهایی به اندازه‌ی تمام نقشه‌های پیشین Dying Light است، بنابراین چیزهایی زیادی است که ما در این بسته ارائه داده‌ایم.

ما همچنین توجه دقیقی به نظرات بازیکنانمان داشتیم تا از آن‌ها برای چیزی که خلق کردیم، کمک بگیریم. امیدوارم مخاطبان متوجه شوند که این بسته‌ی الحاقی در وهله‌ی اول، برای طرفداران ساخته شده است.

این بسته‌ی الحاقی به صورت جداگانه برای خرید موجود خواهد بود اما برای کسانی که سیزن پس بازی را در اختیار دارند، رایگان است. The Following هفته‌ی آینده در نمایشگاه گیمزکام پشت درهای بسته به نمایش گذاشته خواهد شد و مدت کوتاهی بعد از آن، به صورت عمومی رونمایی می‌شود.

منبع: Gemastu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده