نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

امکان عرضه بازی No Man’s Sky برای هدست های واقعیت مجازی وجود دارد

با نگاه کردن به بازی No Man’s Sky، متوجه خواهیم شد که تجربه این بازی با هدست‌های واقعیت مجازی بسیار لذت‌بخش می‌شود. بنابراین چرا استودیو هِلو گیمز، هنوز در رابطه با عرضه این بازی برای این تکنولوژی صحبتی نکرده است؟ با زومجی همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با شان موری، رئیس هلو گیمز و کارگردان بازی No Man’s Sky انجام شده، زمانی که از وی در رابطه با عرضه این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی پرسیده شد، وی عکس‌العمل عجیبی نشان داد:

نمی‌دانم می‌توانم در این رابطه صحبت کنم یا خیر، اما مدتی است که در این رابطه فکر می‌کنیم.

پروژه مورفیوس یا آکیلوس ریفت برای تجربه بازی‌های علمی-تخیلی ساخته شده‌اند. فکر کنم برای کسانی که عاشق جست و جو در محیط و مبارزات فضایی هستند هدست‌های واقعیت مجازی بسیار عالی هستند.

اگر سونی این فرصت مناسب را ببیند، می تواند با یک بازی علمی-تخیلی که وقایع آن در فضا جریان دارد، یک بازی بزرگ را با عرضه هدست پروژه مورفیوس عرضه کند. مطمئنا تصور تجربه بازی No Man’s Sky در زمان عرضه پروژه مورفیوس برای شما هم لذت‌بخش است.

با این حال هنوز تاریخ انتشار دقیق سه محصول No Man’s Sky، پروژه مورفیوس و آکیلوس ریفت مشخص نشده است. براساس اطلاعات منتشرشده، بازی No Man’s Sky اواخر سال ۲۰۱۵ و دو هدست واقعیت مجازی ذکرشده در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما تجربه No Man’s Sky با هدست‌های واقعیت مجازی به چه شکل می‌شود؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده