نویسنده: مجید سجادی
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

مسابقات مقدماتی ESL One Cologne در منطقه‌ی اروپا به پایان رسید

مسابقات مقدماتی اروپا برای سری ESL One در روز گذشته به پایان رسید و در نهایت دو تیم eBattle و Titan به همراه Team Kinguin و Flip Sid3 Tactics در مسابقات ESL One شرکت می‌کنند. همراه گزارش زومجی باشید. 

بدون شک سری مسابقات ESL One یکی از مهم‌ترین مسابقاتی است که با موضوع Counter-Stirke: Global offensive برگزار می‌شود. در این مسابقات که در شهر کلن آلمان به صورت لن برگزار می‌شود، ۱۶ تیم شرکت خواهند کرد. ۸ تیم به صورت مستقیم به مسابقات دعوت شدند و ۸ تیم باقی مانده باید طی مسابقات مقدماتی که برای سه منطقه‌ی اروپا، آمریکای‌شمالی و آسیا برگزار می‌شود، انتخاب شوند. سهم اروپا از این ۸ تیم ۴ تیم و دو منطقه‌ی باقی مانده هر کدام ۲ تیم است.

در مسابقات مقدماتی آسیا، دو تیم Renegades و Team Immunity.CS توانستند از سد رقیبان خود عبور کنند و به مسابقات ESL One راه یابند. تیم‌های اروپایی باید در دو گروه ۸ تیمی به تقابل می‌پرداختند. در گروه اول Team Kinguin و Flip Sid3 Tactics توانستند حریفان خود را شکست دهند و خود را برای مسابقات اصلی ESL One آماده کنند.

در روز گذشته مسابقات گروه دوم اروپا نیز برگزار شد. تیم eBattle توانست بدون شکست این دوره از مسابقات را پشت سر بگذارد.در طرف دیگر تیم Titan با شکست در مقابل eBattle به Lower Bracket رفت ولی توانست راه خود را به ESL One Cologne پیدا کند و خود را به عنوان آخرین شرکت کننده‌ی اروپای معرفی کند.‌

هنوز دو تیم آمریکایی شرکت کننده در مسابقات مشخص نشده است. به محض برگزاری مسابقات مقدماتی آمریکای شمالی، شما را در جریان اخبار آن می‌گذاریم.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده