نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷

جرمی رنر از نقش خودش در کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ می‌گوید

بنا به گفته جرمی رنر، تیرانداز قهار انتقام جویان، هاوک‌ آی، نقش بزرگ‌تر و فیزیکی‌تری در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ خواهد داشت. اینکه او در این فیلم طرف مرد آهنی را می‌گیرد یا کاپیتان آمریکا را اما هنوز مشخص نیست. با زومجی همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که جرمی رنر باا اسکرین رنت برای تبلیغ فیلم جدیدش یعنی مأموریت غیر ممکن ۵ انجام داد، صحبت‌هایی هم در باره‌ نقش خود در فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ کرد.

درسته، من نقش فعال‌تری در این فیلم خواهم داشت. خیلی‌ اتفاقات جالبی‌ در کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ خواهد افتاد. من نمی‌توانم زیاد درباره‌اش صحبت کنم. فیلم هنوز در حال فیلمبرداری است اما بله، برای من حداقل اتفاقات بسیار زیادی از نظر فیزیکی رخ می‌دهد. هیچ کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی‌ خواهد افتاد. من هم نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی بیافتد.

هنگامی که از رنر پرسیده شده که به نظر او بهتر است سری‌هایی که مدت زمان طولانی‌ در حال پخش هستند مانند دنیای سینمایی مارول شخصیت‌های جدیدی معرفی‌ کنند و  شخصیت‌های قدیمی‌ و بازیگران قدیمی‌ را کم کم بیرون کنند یا تمرکز اصلی‌ را برروی همین بازیگرها و شخصیت‌ها بگذارند وی پاسخ داد:

به نظر من هر دو این رویکردها باید مورد استفاده قرار بگیرد. این مساله که شما مطمئن هستید که سال آینده نقشی‌ در فیلمی خواهید داشت خیلی‌ مساله خوبی‌ است. این واقعیت برای هر بازیگری یک نعمت محسوب می‌شود. خیلی‌ خوب است که شما بتوانید شخصیت‌هایی که به نوعی با آنها بزرگ شدید را ادامه بدهید. اما همیشه معرفی کردن چهره جدید هم بسیار خوب است. آنها زیاد علاقه‌ایی‌ ندارند که بازیگران و شخصیت‌ها را دستخوش تغییر کنند که به نظر من نیز این کار بسیار منطقی است چون تعداد شخصیت‌ها بسیار زیاد است. من فکر می‌کنم ما چهره‌های جدید بسیار زیادی را در دنیای سینمایی مارول خواهیم دید. من فقط خیلی‌ خوشحالم که نقشی‌ در این دنیای بزرگ دارم.

فیلم که برای اکران در تاریخ ۶ می ۲۰۱۶ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) در امریکا برنامه ریزی شده است توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه نیز بر عهده کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فریلی بوده است. داستان فیلم کاپیتان امریکا: جنگ داخلی‌ بر اساس کامیکی است که در سال ۲۰۰۶ توسط مارک میلار و استیو مک‌نیون نوشته شده است. این فیلم سیزدهمین فیلم از دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده