نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سازندگان بازی The Last Guardian از توجه ویژه به نورپردازی و شبیه سازی باد می‌گویند

بعد از رونمایی دوباره از بازی پر حرف و حدیث The Last Guardian، به مرور اطلاعات بیشتری از آن در اختیار طرفداران قرار گرفت. سازندگان بازی در حساب توییتر خود از روند کار خود می‌گویند که چگونه به جزئیات توجه زیاده کرده‌اند.

استودیو genDESIGN، که به رهبری فامیتو اوئدا مسئول ساخت The Last Guardian است، بعد از سال‌ها که از معرفی آن می‌گذرد و افزایش عطش طرفداران، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد. در نمایش E3 بازی در کنفرانس سونی، فضای خیال‌انگیز و جو خاص بازی را دیدیم که همان چند دقیقه خیلی‌ها را به وجد آورد. حال سازندگان ذره‌ای از چگونگی ساخت چنان اتمسفری برای بازی می‌گویند.

دانلود با رزولوشن HD 720p | دانلود با رزولوشن 480p

genDESIGN عکس زیر را در شبکه‌ی اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته و در توضیح آن نوشته است:

the last guardian - 1

ما به اینکه نور چطور از درون بال‌های تریکو خود را نشان می‌دهد دقت زیادی کردیم؛ این اثر هنگامی که از از زاویه‌ی دید پایین نگاه کنید تأثیر خود را بیشتر نشان می‌دهد.

در توییت دیگری، آن‌ها همراه با انتشار عکس زیر نوشته‌اند:

the last guardian - 2

ما سعی کردیم حس واقعی باد را خلق کنیم. آیا می‌توانید غرش تندبادها را احساس کنید؟

بسیاری می‌گویند که گرافیک بازی از آنچه روی پلی‌استیشن 3 اجرا می‌شده تغییر چندانی نکرده است. اما اگر به جزئیات پرهای روی بدن تریکو نگاه کنید یا به فیزیک تک‌تک آن‌ها دقت کنید که چگونه با حرکت باد تکان می‌خورند، درمی‌یابید که چنین دستاوردی را در هر بازی‌ای نمی‌بینیم، علاوه بر این که نورپردازی و توجه به جزئیات محیط از ویژگی‌های خاص The Last Guardian است. اگر می‌خواهید بیشتر از بازی بدانید، اولین نگاه زومجی به The Last Guardian را از دست ندهید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده