نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

ساخت و ساز پایگاه ها در Fallout 4 به وسعت و آزادی Minecraft است

در نمایشگاه E3 2015، شرکت بتسدا اعلام کرد بازی Fallout 4 دارای پایگاهی خواهد بود که امکان شخصی‌سازی آن توسط بازیکنان وجود دارد. درادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با این بخش از بازی دراختیار شما قرار دهیم.

طی مصاحبه اخیری که با پیت هاینز، رئیس بخش تبلیغات بتسدا انجام شده، وی گفته است بخش شخصی‌سازی پایگاه اصلی بازی Fallout 4 به چیزهای ساده محدود نمی‌شود. به جای قراردادن محتویات از پیش تعیین‌شده، بازیکنان می‌توانند بسیاری از بخش‌های پایگاه را خودشان انتخاب و تولید کنند.

اگر به خاطر داشته باشید، خانه‌ای که در بازی Skyrim دراختیار داشتید، انتخاب‌های محدودی را در زمینه شخصی‌سازی به شما ارائه می‌داد. اکثر ساختمان‌ها از قبل طراحی شده بودند و بازیکن زیاد نمی‌توانست تغییراتی را در آن ایجاد کند. با این حال هاینز گفته است در مقایسه با این بازی، Fallout 4 انتخاب‌های بیشتری را در زمینه شخصی‌سازی پایگاه اصلی به بازیکن ارائه خواهد داد:

اگر به خاطرد اشته باشید، در بازی اسکایریم یک خانه را انتخاب می‌کردید و با دادن طلای کافی، آن خانه دراختیار شما قرار داده می‌شد. با دادن پول لازم، شما همچنین می‌توانستید چیزهای مختلفی را برای خانه خود خریداری کنید. اما در بازی Fallout 4، خودِ بازیکن مسئول ساخت پایگاه خود است. او باید دیوار، دَر، میزها و چیزهای مختلف محدوده خود را بسازد. با این کار، به دنیا خواهید گفت از کجا آمده‌اید و داستان شما در این کهکشان پهناور چیست.

Fallout_4

 

هاینز درادامه صحبت‌های خود گفت ساختمان‌های کمی در دنیای Fallout 4 قرار دارد، اما برای هر کدام از آن‌ها انتخاب‌های زیادی برای بخش شخصی‌سازی قرار داده شده است:

در دنیای بازی مناطقی وجود دارد که در آن می‌توانید به ساخت و ساز بپردازید. در یکی از دموهای بازی یک برج رادیویی قرار داشت و سازنده آن با توانایی‌ها خود، این برج را در اسکلت ساختمان خود قرار دارد.

مانند بازی Minecraft، شما می‌توانید یک کاربر ساده باشید و به ساخت و ساز چیزهای ساده بپردازید. شما همچنین می‌توانید با دیوانه‌بازی‌های خود، سفینه‌های فضایی و چیزهایی این چنینی از فیلم‌ها و محصولات معروف را تولید کنید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما همچنین می‌توانید اطلاعات منتشرشده از بازی Fallout 4 در نمایشگاه Quakecon 2015 را هم در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده