نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

راهنمای رسمی بازی Fallout 4 کتابی ۴۰۰ صفحه‌ ای خواهد بود

شکی نیست که Fallout 4 بازی جهان‌باز عظیمی سرشار از ریزه‌کاری‌های گوناگون خواهد بود، بنابراین اگر قرار باشد راهنمای کاملی هم برای آن نوشته شود باید حجم قابل توجهی داشته باشد. کتاب راهنمای بازی که جداگانه فروخته می‌شود، بیش از ۴۰۰ صفحه است.

اگر به علت تقاضای بسیار بالای گیمرها از پیپ‌بوی‌های ساخته‌ی بتسدا، نتوانستید یک عدد از آن‌ها تهیه کنید (با فرض اینکه در وهله‌ی اول قادر به سفارش آن‌ها بودید!) هنوز هم می‌توانید طرفداری خود به Fallout را به نحو دیگری نشان دهید.

بتسدا در حال همکاری با پریما گیمز، ناشر رسمی راهنماهای بازی‌های رایانه‌ای است تا یک راهنمای ۴۰۰ صفحه‌ای برای بازی نقش‌آفرینی عظیم خود تولید کند.
fallou4 4 official guide
این کتاب که Vault Dweller’s Survival Guide (راهنمای بقای مقیمان والت) نام دارد، توسط همان تیمی نوشته می‌شود که وظیفه‌ی نویسندگی راهنمای رسمی Skyrim را بر عهده داشت. کتاب‌های راهنمای پریما برای سری‌های Fallout و The Elder Scrolls در مجموع بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. کتاب Fallout 4 شامل نقشه‌ها، استراتژی‌ها و بسیاری اطلاعات دیگر می‌شود.

«راهنمای بقای مقیمان والت» در روز عرضه‌ی بازی یعنی ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) منتشر می‌شود. نسخه‌ی دیجیتالی آن ۱۰ دلار قیمت دارد و اگر می‌خواهید کتابی واقعی داشته باشید باید ۳۰ دلار بپردازید. همچنین نسخه‌ی کالکتور این کتاب با جلد سخت هم منتشر می‌شود که ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت، اما پریما اعلام کرد این نسخه را چاپ مجدد نمی‌کند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده