نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳

قسمت چهارم Five Nights At Freddy's برای اندروید عرضه شد

طرفداران سری بازی‌های Five Nights At Freddys می‌توانند خوشحال باشند زیرا قسمت چهارم این مجموعه پس از عرضه بر روی استیم، بر روی گوگل پلی نیز قرار گرفت. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

Five Nights At Freddy's که با قیمت ۲.۹۹ دلار و حجم ۴۵ مگابایت بر روی گوگل پلی قرار گرفت تا به حال نقدهای بسیار خوبی‌ دریافت کرد. آلیشا وایزلی، یکی‌ از کاربران در مورد بازی نوشت:

من عاشق Five Nights At Freddy's هستم. اما این واقعیت که برای بازی‌ها باید پول بدهم را دوست ندارم. بنظرم اینکار پول دور ریختن است چون باید پول بنزینم را خرج بازی کنم! سازندگان باید بازی را به صورت رایگان قرار بدهند. نمی‌توانم صبر کنم تا بازی را تجربه کنم!

اسکات کاوتن سازنده‌ این سری بازی‌ها معمولا ابتدا بازی خود را بر روی استیم عرضه می‌کند، سپس اندروید و در آخر بر روی iOS. اینطور که به نظر می‌رسد او بازی را برای شرکت اپل فرستاده تا آنها بازی را تصویب کنند و بر روی اپ‌استور قرار بدهند. پروسه تصویب بازی توسط اپل معمولا ۶ روز طول می‌کشد. پس ما باید شاهد حضور بازی بر روی اپ‌استور در اواخر این هفته یا اوایل هفته بعد باشیم. به احتمال بسیار زیاد بازی در زمان عرضه بر روی اپ‌استور نیز قیمت ۲.۹۹ دلار خواهد داشت. 

Five Nights At Freddy's 4 قسمت آخر این مجموعه ترسناک خواهد بود. چندی پیش نیز تریلر رسمی‌ بازی عرضه شده بود که اتمسفر جدید بازی را به علاقمندان نشاند می‌داد.

منبع: Touch Arcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده