نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

عذر خواهی‌ رسمی‌ کپ کام از طرفداران به دلیل مشکلات نسخه آزمایشی‌ Street Fighter V

کپ‌کام امروز یک عذر خواهی‌ رسمی‌ به دلیل مشکلاتی که در سرورهای نسخه آزمایشی Street Fighter V به وجود آمده بود منتشر کرد و اعلام کرد که نسخه آزمایشی‌ بازی در تاریخ دیگری راه اندازی مجدد می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در نوشته‌ای که در سایت کپ‌کام یونیتی منتشر شد، کپ‌کام از این واقعیت که کاربران نتوانستند به سرورهای بازی به دلیل مشکلات ارتباطاتی دسترسی‌ پیدا کنند ابراز پشیمانی کرد.

کپ‌کام از صمیم قلب از تمام کسانی‌ که در این نسخه آزمایشی‌ شرکت کرده بودند عذرخواهی‌ می‌کند. با اینکه دلیل وجود این نسخه‌های آزمایشی‌ پیدا کردن و حل اینگونه مشکلات است، مشکلات رخ داده بسیار شدیدتر از آن‌ چیزی بود که ما آمادگی‌اش را داشتیم. پس از ۳ روز آزمایش با اینکه ما پیشرفت‌هایی در زمینه حل مشکلات داشتیم و داده‌های بسیار ارزشمندی جمع آوری کردیم اما به این نتیجه رسیدیم که اکثر بازیکنان تجربه خوبی‌ ندارند و بهترین راه حل در حال حاضر از دسترس خارج کردن سرورهای بازی برای تعمیر آنها است. ما فاز اول نسخه آزمایشی‌ خود را تا زمانی‌ که به این نتیجه برسیم که تجربه خوبی‌ برای بازیکنان فراهم خواهیم کرد به تعویق می‌‌اندازیم.

سرورهای کپ‌کام با بار بسیار زیادی روبرو شده بود و بسیاری از بازیکنان را از وارد شدن به بازی باز می‌داشت. کسانی‌ هم که موفق به ورود به بازی می‌شدند از مشکلات ارتباطاتی بسیاری رنج می‌بردند.

به همین دلیل ناشر بازی تصمیم گرفت که سرورهای بازی را از دسترس خارج کند و آنها را فقط برای بازیکنان امریکای شمالی باز کند. نسخه آزمایشی بازی در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) از دسترس خارج شد و در تاریخ دیگری در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا زمان عرضه رسمی‌ بازی به طور کامل، حداقل ۳ نسخه آزمایشی‌ دیگر از بازی عرضه خواهد شد. این نسخه‌ها شامل نسخه‌های آزمایشی‌ اروپا و آسیا نیز هستند.

ما نمی‌دانیم چگونه از تمام کسانی‌ که در این نسخه آزمایشی‌ شرکت کردند و از ما حمایت کردند تشکر کنیم. ما می‌فهمیم که چقدر آزاردهنده است که نتوانید بازیی که بسیار مشتاق تجربه آن‌ بودید را تجربه کنید. تمام تیم ما از این مساله ناراحت هستند که ما نتوانستیم یک تجربه درست از این نسخه آزمایشی‌ برای شما فراهم کنیم. از شما بخاطر پشتیبانی‌ بی‌ پایان‌تان سپاسگزاریم و قول می‌دهیم که دفعه بعد تجربه بسیار بهتری برای شما به ارمغان بیاوریم.

اخیرا نیز کپ‌کام از یک شخصیت کاملا جدید در Street Fighter V به نام نکالی رونمایی کرده بود که این مساله تعداد شخصیت‌های رسما تایید شده بازی را به عدد ۸ رساند.

Street Fighter V برای انتشار در نیمه اول سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده