نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

بازی Submerged، ساخته جدید سازندگان Bioshock هفته آینده منتشر خواهد شد

استودیو آپِرکات گیمز که از اعضای سابق استودیو ایرَشِنال گیمز، سازندگان سری Bioshock تشکیل شده، این روزها درحال ساخت بازی‌ دوست‌داشتنی و مستقل خود با نام Submerged است. اخیرا تاریخ انتشار این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها مشخص شده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم.

همان‌طور که در اولین ویدیو بازی Submerged مشاهده کردیم، تمرکز اصلی این بازی بر روی «اکتشاف» است. در بازی هیچ خبری از مبارزات و بخش‌های اکشن نخواهد بود و وظیفه اصلی بازیکنان، کاوش در دنیای بسیار زیبای این بازی است.

در این بازی شما کنترل شخصیتی با نام میکو را در دست می‌گیرید که وظیفه نگهداری از برادر مریض خود را دارد. با نگاه به اتمسفر کلی بازی، متوجه الهام سازندگان از بازی‌های ICO و Shadow Of Clossus برای ساخت Submerged خواهیم شد.

بازی Submerged در تاریخ ۴ آگوست (۱۳ مرداد) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اعضای حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی‌استیشن 4 می‌توانند این بازی را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند. بازی Submerged با تاخیری سه روزه و در تاریخ ۱۶ مرداد برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. سازندگان دلیل این تاخیر سه روزه اعلام نکردند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده