نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

اولین تصاویر چارلی هونام در فیلم شوالیه های میز گرد: آرتور شاه منتشر شد

مجله اینترتینمنت ویکلی عکس روی جلد شماره جدید خود را منتشر کرد. بر روی جلد این شماره ما اولین عکس‌های رسمی‌ چارلی هونام را در شوالیه های میز گرد: آرتور شاه می‌بینیم. با زومجی و مشاهده این عکس‌ها همراه باشید.

گای ریچی، کارگردان فیلم شوالیه های میز گرد: آرتور شاه در مورد فیلم گفت:

به نظر من مشکل اصلی‌ در به تصویر کشیدن آرتور شاه تا به حال در سینما این بوده که همیشه ما می‌خواستیم چهره‌ای بی‌ احساس و خوشایند از وی ترسیم کنیم. متاسفانه این دو خصیصه برای تماشاگران جذاب نیست. لوک اسکای‌واکر در سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای همیشه خسته کننده‌ترین و غیر جذاب‌ترین شخصیت بود بخاطر اینکه شخصیت خوب داستان بود. شخصیت‌های خوب همیشه خسته کننده‌اند.

Knights of the Round Table: King Arthur

هونام نیز درباره نقش خودش در فیلم گفت:

او مقداری خشن است اما در اصل یک بازمانده و نجات یافته است. او شخصیتی اغوا کننده دارد. او کسی‌ است که در خیابان بزرگ شده و از آن‌ چیزی که مردم فکر می‌کنند شخصیت محکم‌تری دارد. در حقیقت یک شخصیت کلاسیک از جنس شخصیت‌های گای ریچی است.

اینترتینمنت ویکلی همچنین گزارش داد که فیلم دارای صحنه‌های فانتزی نیز خواهد بود. از جمله این صحنه‌ها می‌توان به مارهای غول آسا، فیل‌های جنگی بسیار بزرگ و یک موجود شبیه وایکینگ بزرگ به نام نمسیس اشاره کرد.

فیلم  شوالیه های میز گرد: آرتور شاه که بطور جاه‌طلبانه‌ای به عنوان یک شش گانه برنامه ریزی شده است یک تصور جدید از آرتور شاه افسانه‌ای برای بینندگان ترسیم خواهد کرد. آرتور شاه که شاهی در قرن ۶  میلادی بود از بریتانیا در مقابل حمله سکسون‌ها محافظت کرد. منبع اصلی‌ فیلم کتاب توماس مالروی به نام مرگ آرتور است که در سال ۱۴۸۵ نوشته شده است و دارای داستان‌هایی فرانسوی و انگلیسی‌ است.

در فیلم جدید گای ریچی، استرید برگس-فریزبی، جود لاو، اریک بانا و دیجیمون هانسو نیز بازی می‌کنند.

شوالیه های میز گرد: آرتور شاه برای اکران در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. فیلمنامه فیلم توسط جوبی هارولد نوشته شده است که به همراه اکیوا گلدزمن، توری تانل و ریچی وظیفه تهیه کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد.

 

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده