نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

پوستر بسیار زیبای طراحی شده برای فیلم «لوگان پیر» توسط یکی از طرفداران

در جریان نمایشگاه کامیک‌-کان هیو جکمن خبر ساخت فیلم بعدی از سری فیلم‌های ولورین را تأیید کرد. فیلم جدید بر اساس اقتباسی از کامیک مارک میلار و استیو مک‌نیون به نام لوگان پیر ساخته می‌شود. اخیرا یکی‌ از طرفداران این سری پوستری برای فیلم طراحی کرده است.

لوگان پیر که در زمان انتشار کامیکش توانست نظر مثبت بسیاری از منتقدین را جلب کند در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

پوستری که یکی‌ از طرفداران این سری طراحی کرده با اینکه بسیار زیبا است اما عملا دیدن این شخصیت‌های پا به سن گذاشته دنیای مارول در فیلم جدید تکی‌ ولورین را به دلیل مسائل حقوقی غیر ممکن می‌سازد. به خاطر اینکه کمپانی فاکس فقط حقوق دو سری از شخصیت‌های دنیای مارول (چهار شگفت انگیز و مردان ایکس) را در اختیار دارد و به همین دلیل فیلم لوگان پیر نمی‌تواند یک اقتباس کاملا وفادارانه از کامیک‌ این سری باشد زیرا در این کامیک علاوه بر ولورین، رد اسکال، اسپایدر گرل، هاوک-آی، زره مرد آهنی، چکش ثور و شخصیت هالک قرار دارند و به دلیل مسائل حقوقی هیچکدام از موارد و شخصیت‌های ذکر شده نمی‌توانند در فیلم حضور داشته باشند.

با این حال یکی‌ از طرفداران این سری بدون توجه داشتن به مسائل حقوقی و با در نظر گرفتن یک اقتباس کاملا وفادارانه از این کامیک اقدام به طراحی پوستری کرده که تمام این شخصیت‌ها را در حالت پا به سن گذاشته نشان می‌دهد. همانطور که در عکس می‌توانید مشاهده کنید، هوگو ویوینگ در نقش رد اسکال است و مارک روفالو و جرمی رنر هم در میان سالی‌ خود قرار دارند.


Old Man Logan

منبع: Comic Book Movie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده