نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تام کروز از علاقه خود برای بازی در قسمت دوم تاپ گان خبر داد

در جریان روز نخست اکران فیلم مأموریت غیر ممکن ۵، جدیدترین هنرنمایی تام کروز ۵۳ ساله، وی به رویترز گفت که بازی کردن در قسمت دوم فیلم تاپ گان تجربه لذت بخشی خواهد بود. وی افزود که دوست دارد که دوباره به درون جت‌های جنگی برگردد.

حرف تام کروز که از علاقه خود برای بازگشت به درون جت‌های جنگی خبر داده تاییدی نیست که وی برای قسمت دوم فیلم در نقش مَوریک، خلبان جت‌های جنگی باز خواهد گشت اما حداقل این واقعیت که وی به بازی در این فیلم علاقمند است را نشان می‌دهد. وی در ادامه سخنانش درباره بازی در قسمت دوم تاپ گان گفت:

من نمی‌خواهم در فیلمی بازی کنم که در آن‌ از جت‌هایی که توسط کامپیوتر درست شده‌اند استفاده می‌شود. دوست دارم که دقیقا فیلم مانند قسمت اول فیلمبرداری شود.

به نظر می‌رسد در حال حاضر بدون توجه به حضور تام کروز ساخت تاپ گان ۲ اجتناب ناپذیر است. جری براکهایمر سال‌ها است که در حال تلاش برای ساخت قسمت دوم تاپ گان است و بنا بر آخرین گزارشات فیلمنامه فیلم در حال نوشته شدن است. دوید الیسن رئیس اسکای‌دنس پرداکشنز ماه گذشته در مصاحبه‌ای که با کلایدر انجام داد گفت که کار پیش تولید فیلم آغاز شده و حتی به این نکته اشاره کرد که در فیلم از پهباد نیز استفاده خواهد شد. وی اضافه کرد:

فیلم در حقیقت پایان یک دوران برای خلبان‌های جنگی است  و یک نقش بسیار عالی‌ نیز در فیلم برای موریک وجود دارد.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده