نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تایید خبر ملاقات با وارنر برای ایفای نقش گرین لنترن توسط تایرس گیبسون

امکان اینکه طرفداران تایرس گیبسون، ستاره فیلم‌های ترنسفورمرها و سریع و خشمگین وی را در نقش گرین لنترن ببینند بسیار زیاد است. وی درمصاحبه‌ای خبر ملاقات با وارنر را برای ایفای این نقش تایید کرد.با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که گیبسون با کولایدر انجام داد وی گفت که چند بار با مقامات کمپانی وارنر برای ایفای نقش گرین لنترن در فیلمی که به تازگی در جریان نمایشگاه کامیک‌-کان معرفی‌ شد و نامش لشکر گرین لنترن است دیدار کرده است. وی اذعان داشت که او بهترین گرین لنترن سینما خواهد بود.

من تا به حال چند بار با مقامات وارنر ملاقات کردم. باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه چیزی پیش خواهد آمد. من باور دارم که ما باید ابر قهرمان‌های سیاه پوست بیشتری در سینما ببینیم اما این واقعیت تنها انگیزه من برای ایفای این نقش نیست.

من فکر می‌کنم که من با توجه به طرفداران و پشتیبان‌هایی که حاضر شدند ۶ میلیارد دلار برای فیلم‌های من در باکس آفیس هزینه کنند ، بهترین گرین لنترن سینما خواهم شد. من احساس می‌کنم که بسیاری از طرفداران منتظر هستند تا من را در لباس گرین لنترن ببینند.

من خیلی‌ دوست دارم که خبری را امروز راجع به این قضیه تایید کنم اما متاسفانه نمی‌توانم. باید منتظر بمانیم.

گیبسون اولین بار زمانی‌ علاقه شدید خود برای بازی در نقش گرین لنترن را ابراز کرد که در ماه ژانویه تصویری از خود در لباس گرین لنترن را که توسط یکی‌ از طرفدارانش طراحی شده بود در شبکه‌های اجتماعی‌ قرار داد.

طرفداری که من را در لباس گرین لنترن طراحی کرده در صحبتی‌ که با من داشت گفت که تعدادی از افراد به مدت یک ماه و نیم در باره‌ این موضوع که چه کسی‌ می‌تواند بهترین گرین لنترن بعدی باشد صحبت می‌کردند و متفق‌القول به این نتیجه رسیدند که من مناسب‌ترین گزینه برای این نقش هستم.

وارنر برادرز مدت زیادی است که پروژه ساخت بازسازی فیلم گرین لنترن را در دستور کار خود دارد اما به تازگی و در جریان کامیک‌-کان این فیلم جدید را که نامش لشکر گرین لنترن است معرفی‌ کرد.

همچنین بنا بر شایعات کریس پاین نقش هال جردن را در این فیلم بازی خواهد کرد.

لشکر گرین لنترن برای اکران در سال ۲۰۲۰ میلادی برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده