نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰

ریدلی اسکات فیلم کارتل را کارگردانی خواهد کرد

چندی پیش قاچاقچی مکزیکی، ال‌ چاپو از یک زندان با حداکثر امنیت فرار کرد. حالا نیز بنا بر گزارش تی‌اچ‌‌آر داستان این مجرم افسانه‌ای توسط ریدلی اسکات به فیلمی تحت عنوان کارتل تبدیل خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

اخیرا کمپانی فاکس حقوق کتاب کارتل به قلم دون وینزلو را خریداری کرد. داستان کتاب در دنیای قاچاقچی‌ها و مواد فروشان مکزیک می‌گذرد و تمرکز اصلی‌ داستان بر روی ال‌ چاپو (با نام واقعی‌ خواکین گازمن) است. بنا بر گزارش منتشر شده توسط تی‌اچ‌‌آر ریدلی اسکات قراردادی برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلمی بر مبنای این کتاب امضا کرده است. کار پیش تولید فیلم پس از اتمام پروژه فعلی ریدلی اسکات، مریخی، شروع خواهد شد.

داستان کتاب همچنین بر روی دو دوست تمرکز دارد که به ترتیب یکی‌ از آنها به عضویت DEA (سازمان مبارزه با مواد مخدر) و دیگری به عضویت کارتل ال‌ چاپو در می‌آیند. فاکس از الان کاندیدای خود را برای ایفای نقش مامور DEA در نظر دارد. بنابر گزارشات آنها صحبت‌هایی با لئوناردو دی‌کاپریو برای ایفای این نقش انجام داده‌اند. وینزلو در حال حاضر سرگرم نوشتن فیلمنامه‌ای بر اساس کتاب خودش است و احتمال می‌رود که کار تولید فیلم در سال جاری میلادی آغاز شود.

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده