نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸

فروش ۹.۲ میلیون دلاری پیکسلز، فیلم جدید آدام سندلر در روز جمعه

پیکسلز، فیلمی با بازی آدام سندلر که یک کمدی با فضای بازی‌های ویدیویی است و توسط کارگردان هری پاتر، کریستوفر کلومبوس کارگردانی شده است در روز جمعه بیشترین فروش را با ۹.۲ میلیون دلار در بین فیلم‌های در حال اکران داشت. 

بنابر گزارش ددلاین اینداستری، پیکسلز با فروش ۹.۲ میلیون دلاری خود توانست در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. پیکسلز که شخصیت‌های معروف بازی‌های ویدیویی مانند پک-من و دانکی کنگ در آن‌ به زمین حمله می‌کنند با اینکه نقدها و نمرات بسیار ضعیفی دریافت کرد توانست به فروش بیش از حد انتظاری دست پیدا کند.

ددلاین در گزارش خود همچنین افزود که پیکسلز، با اینکه در روز جمعه به فیلم شماره یک تبدیل شد در طول تعطیلات آخر هفته به احتمال زیاد توسط فیلم جدید استودیو مارول،مرد مورچه‌ای، جایش گرفته می‌شود. هفته پیش مرد مورچه‌ای در هفته اول اکرانش موفق به فروش ۲۶.۱ میلیون دلار شد. 

پیکسلز در حال حاضر در سایت متاکریتیک امتیاز ضعیف ۲۷ را گرفته است. همچنین پیتر ترورز از رولینگ استونز به فیلم یک ستاره داده است. در بررسی‌ فیلم ترورز نوشت:

من پیکسلز را در قالب ۳ بعدی دیدم. پیکسلز کنایه ۳ بعدی هالیوود در حمله به مغز و چشمان شماست! فیلم به هیچ وجه خنده‌دار نبود. فیلمی بی‌رحم و خسته کننده!

نیل جنزلینگر نیز در نقد خود در نیویورک تایمز نوشت:

جلوه‌های ویژه در فیلم خیلی‌ خوب هستند اما ایده نوستالژی توسط فیلم قدیمی‌ شده است. زیرا ما اجرای این ایده را در فیلم رالف! خرابش کن و در سریال گلدبرگ‌ها دیده بودیم. ایده فیلم ایده تازه‌ای نیست حتی با حضور کریستوفر کلومبوس در صندلی‌ کارگردانی!

منتقدین دیگر اما روی خوش‌تری به فیلم نشان دادند. کیتی والش از واشنگتن پست نوشت:

پیکسلز لحظات بامزه و تازه‌ خودش را به لطف بازیگران کمدی و جلوه‌های ویژه‌اش دارد.

فیلم بر اساس یک فیلم کوتاه ساخته شده است و بازیگرانی همچون کوین جیمز، پیتر دینکلیج، میشل موناگان و جاش گد در کنار آدام سندلر در آن‌ بازی‌ می‌کنند.

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده