نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

تماشا کنید: تریلر اپیزود چهارم بازی Life is Strange؛ دنیایی مرموزتر از همیشه

بازی Life is Strange خیلی بی‌ سر و صدا عرضه شد و با اپیزودهای تقریباً ماهیانه‌اش، طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. بعد از اتفاق شگفت‌انگیز قسمت قبلی، همه منتظر این قسمت بودیم و حالا بالاخره می‌توانیم تریلر آن را به نظاره بنشینیم.

قسمت چهارم Life is Strange با نام «تاریک‌خانه» (اتاقی برای ظاهر کردن عکس‌های آنالوگ) سه‌شنبه‌ی همین هفته برای دانلود در دسترس خواهد بود. استودیوی دونت‌ناد در متنی بدون لو دادن داستان بازی، قسمت چهارم آن را این گونه توصیف کرده است:

در اپیزود چهارم، مکس تحقیقاتش را درباره‌ی ناپدید شدن ریچل امبر و اتفاقات عجیب شهر آرکیدیا بی پیش می‌برد و از مناطق دورافتاده و ترسناکی سر در می‌آورد. هرچه که به جشن «پایان دنیا» نزدیک‌تر می‌شویم، مکس باید قدرت خودش را به کار گیرد تا تکه‌های پازل را کنار هم قرار دهد.

همچنین همزمان با اعلام تاریخ انتشار قسمت جدید، اسکوئر انیکس به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که بیش از یک میلیون نسخه از Life is Strange در پلتفرم‌های مختلف به فروش رفته است. این موفقیت خوبی برای بازی به شمار می‌رود و با توجه به سه قسمت قبلی، سزاوار آن هم بوده است.

این بازی پنج قسمتی تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته و با ترکیب المان‌های ماوراطبیعه با روابط عادی ولی پیچیده‌ی انسان‌ها، توانسته داستانی در خور توجه به مخاطب خود ارائه کند. در روزهای آتی منتظر نقد و بررسی زومجی از قسمت چهارم این بازی باشید.

دانلود ویدیو

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده