نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

با اپلیکیشن ایکس باکس، تصاویر و ویدیوهای خود را در ویندوز ۱۰ ضبط کنید

ضبط تصاویر و ویدیوهای دلخواه زمان زیادی است که در اختیار کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان قرار گرفته است. اما با اپلیکیشن ایکس‌باکس در ویندوز ۱۰، دارندگان این نسخه از ویندوز هم می‌توانند بهترین لحظات گیمینگ خود را ضبط کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استفاده از اپلیکیشن ایکس‌باکس در ویندوز ۱۰، شما می‌توانید با زدن دکمه‌ی Windows به علاوه G، تصاویر، ویدیو و لحظات دلخواه گیمینگ خود را بدون هیچ‌گونه معطلی ضبط کنید.

مایکروسافت در رابطه با این خصوصیت گفته است:

با استفاده از اپلیکیشن ایکس‌باکس و قابلیت ضبط تصاویر، می‌توانید بدون هیچ‌گونه معطلی و تنها با زدن دو دکمه Windows+G بهترین لحظات گیمینگ خود را در ویندوز ۱۰ ضبط کنید. پس از آن با استفاده از اپلیکیشن ایکس‌باکس،  جایی که تمام فعالیت‌های گیمینگ شما در آن قابل مشاهده است، می توانید به ویرایش و اشتراک‌گذاری این لحظات بپردازید. با ساخت یک فایل، می‌توانید لحظات ذخیره شده را در این فایل ذخیره کنید و پس از آن، در شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیس‌بوک و یوتیوب، آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

با این حال ظاهرا خصوصیت ضبط تصاویر در ویندوز ۱۰ توانایی‌های بیشتری دارد. با بررسی نسخه آزمایشی این ویندوز، کاربران متوجه شدند با این خصوصیت می‌توانید نه تنها لحظات گیمینگ، بلکه هر چیزی که در ویندوز ۱۰ به ذهنتان می‌رسد را ذخیره کنید. زمانی که قابلیت Game DVR  را در ویندوز ۱۰ باز کردید، می‌توانید هرچه که دوست دارید را ضبط کنید.

برای انجام این کار، با زدن دکمه Record یا Win+Alt+R، می‌توانید در  هر برنامه‌ای که قرار دارید لحظات دلخواه خود را ضبط کنید.

نظر شما در رابطه با این خصوصیت در ویندوز ۱۰ چیست؟

منبع: Winbeta


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده