// شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

اولین نگاه به بازی Fallout 4

پس از سال‌ها انتظار و موفقیت‌های بی‌شمار Fallout 3، کمپانی بتسدا در سال ۲۰۱۵پا به میدان گذاشت و بازی Fallout 4 را با شگفتی‌های فراوان معرفی کرد. در ادامه قصد داریم تا در مقاله‌ای، نگاهی به این بازی بیندازیم. با زومجی همراه باشید.

اگر شما Fallout 3 یا New Vegas را بازی کرده باشید، مطمئنا حسی ناشی از عاطفه و وابستگی به آن پیدا کرده‌اید. درست است که Fallout 3 دارای باگ‌های فراوان ,و تا حدودی زننده نسبت به استاندارد‌های زمان خود و در کل نداشتن خیلی چیزهای مناسبت و عالی بود که بتواند مثلا از نظر گرافیکی همه را شوکه کند، اما عنصری ویژه و خاص در رگ‌های دنیای آن جاری بود. هرجا را که نگاه می‌کردیم زمین‌های تهی و خرابه‌هایی متروک همراه با شکل و شمایلی مرموز می‌دیدیم. راه‌زن‌هایی که می‌خواهند تنها به خاطر این‌که از مدرسه یا سوپرمارکتی که فقط از کنار آن عبور کردید شما را بکشند، زیرا آن‌ها این مکان را خانه خود می‌دانند. حتی ساکنینی که زمانی به هیچ فردی کار نداشتند نیز حال دیوانه شده‌اند. افراطی‌ترین آن‌ها از شما محصولات جدید می‌خواهند یا بی‌عقل‌ترین آن‌ها به شما وظیفه تخریب یک شهر را می‌دهند. در دنیای Fallout افرادی وجود دارند که خیلی بیشتر از طبیعت وحشیه آن، صفات هیولاهای زشت را دارند. بهترین‌های دنیای آن شما بودید، زیرا می‌توانستید هم از بندگی و اطاعت امر لذت ببرید یا به اندازه این مردم دیوانه و روانی باشید و از کشتن و نابود کردن هر فردی لذت ببرید و سرگرم شوید؛ زیرا شما آزاد بودید هر کاری بکنید.

دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن HD 720p

Fallout 3 بازی‌ای بود که در اصل به شما آزادی را هدیه داد و این آزادی و اختیار عمل به هر صورتی که بازی می‌کردید شما را با تمام حوادث و اتفاقات خود در این فضای منحصر به فرد مشترک می‌کرد. از آن زمان به بعد که معشوقان دنیای Fallout زیر و روی بازی را به طور تمام و کمال شناختند و آن را به پایان رساندند، انتظار فراوانی برای یک ادامه عالی و واقعی از این اثر را کشیدند. یک Fallout جدید که با سخت‌افزار جدید کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی طراحی شود و در هر لحظه و هر قطعه آن، همانند نسخه پیشین خود، به ما آزادی کامل بدهد و ساعت‌ها غرق در آن شویم. یک دنیا و فضای کاملا جدید برای گشت و گذار، داستانی گیرا، ماموریت‌های پرمعنا، شخصیت‌های غیرقابل بازی موثر و یک Pip-Boy به روز شده که همچنان حال و هوایی از نسخه گذشته خود را القا کند، همه این خواسته‌ها چیزی هستند که یک طرفدار سر سخت سری Fallout در نسخه جدید به آن نیاز دارد. و البته از همه این موارد مهم‌تر این بود که آن‌ها زودتر به بازی جدید دسترسی پیدا کنند و به تمام انتظارهای سخت در طول این سال‌ها پایان دهند. خوب خوشبختانه کمپانی بتسدا تمام این خواسته‌ها را می‌دانست و تنها منتظر زمانی مناسب بود که ما را شگفت‌زده کند؛ زمانی که حال فرا رسیده است، Fallout 4 در راه است.

Fallout-4

سخت‌ترین بخشی که به هنگام بازی کردن Fallout 4 با آن رو به رو شدیم، این بود که حتی نمی‌دانستیم از کجا شروع کنیم. با تعداد فراوانی از جزییات که در اختیار شما بگذارند، آن هم برای یک بازی که سال‌ها منتظر آن بودیم، شروع کار امری بسیار سخت است. این بازی همانند نسخه قبلی خود فقط مربوط به یک زمین بسیار پهناور نیست و چیزهای بیشتری در خود جای داده است. حوادث و داستان‌های Fallout 4 در شهربوستون «Boston بزرگ‌ترین شهر ماساچوست یکی از ایالات‌های شمال شرقی آمریکا» رخ می‌دهد. شما نیز به عنوان هر شخصی که دوست دارید می‌توانید بازی کنید زیرا علاوه بر این‌که حال می‌توانید جنسیت مذکر و مونث در بازی را انتخاب کنید، کنترل تمام و کمال طراحی شخصیت بازی به شما محول شده است و این‌بار نیز ابزار افزودن جزییات بیشتر نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد. دیگر خبری از طراحی‌های از پیش تعیین شده و گزینه‌های انتخابی کم نیست. تمام نقاط صورت از بینی گرفته تا گوش‌ها یا چانه، قابل تغییر هستند. جالب است بدانید که کمپانی بتسدا، تمام شخصیت‌های غیرقابل بازی «NPC» در داستان و دنیای Fallout 4 را از همین ابزار ساخت چهره‌ای که برای شما قرار داده استفاده کرده است. پس بدانید که با چیزی بسیار قدرتمند رو به رو هستید که قادر خواهید بود هر چهره‌ای که می‌خواهید بسازید.

علاوه بر شخصیت مرد، شخصیت زن نیز جزو گزینه‌های ساخت کارکتر شما خواهد بود علاوه بر شخصیت مرد، شخصیت زن نیز جزو گزینه‌های ساخت کارکتر شما خواهد بود

با جود این‌که تمام پتانسیل این بخش وابسته به زیبایی و ظرافت کار شده است، به هر حال در بخش خط داستانی، همه چیز کاملا به جزییات شخصیت شما بستگی دارد. Fallout 4 به شکل بسیار پیشرفته‌تری نسبت به گذشته، داستان و ماجرایی شخصیت‌‌محورانه دارد. حتی این‌بار مدتی از داستان بازی را قبل از اتفاق و حوادث بمب‌های اتمی دنبال می‌کنید که در طی آن، همراه با همسر و فرزند خود برای اولین بار به Vault 111 می‌روید. این بخش همانند تمرین و آموزشی کوتاه از بازی است اما از طرفی دیگر این قسمت را می‌توان معرفی شرح حالی از خود شما یاد کرد، این‌که قبل از تمام اتفاقات ناگواری که پیش روی سرنوشت شما قرار گیرد، چه زندگی آرامش بخشی داشتید؛ زندگی‌ای که قرار است از شما گرفته شود و به جای آن دنیایی تشنه و بی‌رحم را جایگزین کند. علاقمندان به این بازی می‌توانند هم به عنوان شخصیت مرد و هم به عنوان شخصیت زن ایفای نقش کنند اما به دلیل خط داستانی پر پیمان بازی جزییات کاملی از داستان در دسترس نیست یا حداقل بخش خیلی کوچکی از ۱۳۰۰۰ خط دیالوگ از آن را می‌دانیم. اما نکته مهم آن این است که پس از حوادث اتمی، شما ۲۰۰ سال بعد، از خوابی نامعلوم و مرموز بیدار می‌شوید و داستان اصلی از این قسمت آغاز می‌شود.

fallout-4-vault-dweller-dog یار همیشگی شما یک سگ خواهد بود

اولین هدف شما این است که از حواث رخ داده باخبر شوید، این‌که چه اتفاقی افتاده و برای این کار شما باید ردپاهایی که ۲۰۰ سال قبل از خود به جای گذاشتید را دنبال کنید و این رد پا جایی نیست جز خانه‌ای که روزی در آن زندگی رنگارنگی داشتید. این روش را باید راهی بسیار عالی در تقابل درگیری با دنیای بی‌رحم Fallout دانست. قبل از شروع تمام حوادث بد، به خانه می‌روید و رباتی که خدمتکار خانه شما بود را پیدا می‌کنید؛ او هنوز زنده است و شما را به یاد دارد. ممکن است در این نقطه، فن‌های سرسخت بازی نگران شوند، زیرا یکی از بخش‌های مهم و جذاب برای آن‌ها این بود که در سری‌های گذشته، ایده شکل گیری شخصیت اصلی بازی کاملا برای آن‌ها ناشناخته بود و نمی‌دانستند چه کسی را کنترل می‌کنند و حال این موضوع برای آن‌ها تغییری بزرگ ایجاد کرده است؛ مخصوصا که حال به شکل کاملا شوک برانگیزی شخصیت بازی صحبت هم می‌کند! سعی نکنید به خاطر این موضوع بازی را پس بزنید و از ارزش آن کم کنید. زمانی که Mass Effect پا به میادین نقش‌آفرینی گذاشت بسیاری از روند داستان بر اساس صحبت‌ها و انتخاب دیالوگ‌های کاپیتان شپرد و بازیکنان بود و به شکل بسیار خوبی نیز موفقیت خود را کسب کرد. این‌که این حرکت از سوی بتسدا یک تغییر ناگهانی برای Fallout بود کاملا امری درست است اما این اتفاق امتیازی بسیار بالای برای خود بازی است، زیرا به شما این انتخاب را می‌دهد تا شخصیت خود را به مسیری که می‌خواهید ببرید و داستانی جذاب‌تر شاهد باشید. وقتی او صحبت کند، شما به مراتب بهتر می‌توانید با شخصیتی که ساخته‌اید ارتباط برقرار کنید. او دکتر گوردن فریمن «شخصیت بازی Half-Life» نیست که یک خلق و خوی واحد داشته باشد، شما او را طراحی کرده‌اید، دیالوگ‌ها را شما انتخاب می‌کنید و سرنوشت آن کاملا باز است.

fallout_4_ بعد از ۲۰۰ سال به خانه بازخواهید گشت

هنگامی که صحبت از Fallout 4 می‌شود، بتسدا و سازندگان آن همیشه به این موضوع اشاره می‌کنند که با دنیایی پویا سر و کار خواهیم داشت. این امر نکته مهمی زیر پوست بازی در جریان می‌اندازد که مهم نیست یک صداپیشه حرف‌ها و کلمات را برای شخصیت بازی بیان می‌کند، مهم این است که هر حرف، هر دیالوگ و هر حرکتی از شما باعث تحت تاثیر قرار گرفتن دنیای بازی می‌شود؛ دنیایی که پس از قرار گرفتن در آن واقعا دوست دارید که در آن اثر بگذارید. دنیای بازی توسط نسل جدید موتور گرافیکی به کار رفته در Fallout 3 و Skyrim یعنی Creation Engine ساخته شده است. اولین تغییر بزرگ این امر که کاملا چشم‌های ما را به خود معطوف کرد، رنگی‌تر شدن بازی است و آن حالت کاملا خشک Fallout 3 از بین رفته است. اما شاید این یک ایراد نباشد؛ ذائقه‌ها تغییر یافته است و بعید به نظر می‌رسد هنوز تعداد زیادی از گیمرها باقی مانده باشند که خواستار چشیدن دنیای قهوه‌ای Fallout 3 بار دیگر در Fallout 4 باشند.

آسمان بازی متغییر خواهد بود، هوای بدون ابر آسمانی آبی را برایتان نمایان می‌کند و ابرها با نقش بستن در فلک آبی، رنگی خاکستری در آسمان پدیدار می‌کنند و در زیر سقف این آسمان، ماشین‌ها، اشیا مختلف و ساختمان‌ها دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها هستند. در کل، کنتراست بازی نسبت به قبل بسیار بالاتر رفته است، البته لازم به ذکر است که این کنتراست در حد و اندازه بازی Sunset Overdrive نیست اما کاملا برخلاف Fallout 3 که طیف رنگ‌های قهوه‌ای همه جا پراکنده شده بود، در fallout 4 یک دیدگاه آسان‌تر خواهید داشت. به این معنی که هر چیزی دارای رنگ و طرح خاص خود است و می‌توان جزییات را به راحتی از هم دید و جدا کرد. برای چنین امری باید کاملا سپاس‌گذار باشیم، زیرا این یک بازی ساخت بتسدا است و تجربه آثار این کمپانی برای طرفداران سر سخت آن زیر ۱۰۰ ساعت معنا ندارد؛ آن هم در لاشه‌های به جا مانده از شهر بوستون. این موتور جدید بازی همراه با ویژگی‌های جدیدی مانند رندر هر چیزی بر اساس فیزیک و نورپردازی حجمی «Volumetric Lighting» همراه شده. نورپردازی حجمی در زبان ساده همان معنای وجود نورپردازی بسیار واقع‌گرایانه را در Fallout 4 می‌دهد. از نظر جزییات، Fallout 4 جزو بازی‌های خوب به شمار می‌رودکه کاملا خواسته طرفداران این بازی را ارضا می‌کند؛ از جزییات کامل Fat Boy تا Super Mutant Behemoth همه چیز کامل است.

fallout 4

یکی از اخبار بسیار خوبی که مطمئنا از شنیدن آن خوشحال خواهید شد، بازگشت سیستم VATS به بازی است. این سیستم همانند یک مبارزه نوبتی در یک بازی تیراندازی اول شخص عمل می‌کند. سیستم VATS باعث آهسته شدن صحنه می‌شود و قسمت‌های با پتانسیل بدن دشمن را با رنگی سبز به شما نشان ‌می‌دهد و از این طریق درصد ضربه زدن به اعضای بدن حریف را مشاهده خواهید کرد. بعد از هدف قرار دادن نقطه مشخص شده و شلیک گلوله، دوربین به شکل جالبی این تیر را دنبال می‌کند و به سوی نقطه مشخص شده می‌رود. VATS یکی از سیستم‌هایی در Fallout 4 است که کاملا به صورت اختیاری انجام می‌پذیرد. اصلا مجبور به استفاده از آن نیستید اما اگر شانس شلیک‌های خود را بر اساس اعداد ارقامی که روی هر نقطه از بدن دشمن نوشته می‌شود بگذارید، حس بیشتری نسبت به یک بازی نقش‌آفرینی به شما القا خواهد کرد. کاملا مشخص است که Fallout 4 با حضور سیستم VATS در بازی، نیاز به سیستم جدیدی از انیمیشن‌ها دارد. موجودات، تغییر یافته‌ها و انسان‌ها همگی دارای انیمیشن‌های خود هستند و شامل حرکاتی نرم و بسیار واقعی می‌شوند. نرمی حرکات و زیبایی آن‌ها هنگامی جذاب‌تر می‌شوند که در زمان مبارزات از سیستم صحنه آهسته VATS استفاده کنید. شاید برخی از گیمرها بگویند چنین مواردی چه اهمیتی دارد، اما اگر شما همان‌طور که عاشق جهان Fallout 4 باشید، عاشق بخش نقش‌آفرینی آن نیز باشید باید از تک تک این تغییرات و پیشرفت‌ها خوشحال باشید و از آن‌ها استقبال کنید.

    تصویری از Pip Boy در Fallout 4

همچنین سیستم ویژه Perk به بازی بازخواهد گشت و به شما اجازه می‌دهد تا از چندین راه مختلف شخصیت و روش پیشروی و پیشرفت آن را به شکل دلخواه خود به روز کنید. چه بی‌رحم باشید و چه چالاک و ماهر، چه از راه مخفی‌کاری بروید و چه آتش بازی را دوست داشته باشید، و حتی اگر تلاش برای بقای خود را به شانس و اقبال بسپارید، باز قادر هستید هر گزینه‌ای از این سیستم را که بخواهید برای پیش‌برد راه انتخاب کنید. حتی قادر هستید با دوری از هرگونه بی‌رحمی توسط خنجر و اسلحه و فقط از طریق صحبت کردن خشونت خود را به طرف مقابل نشان دهید؛ البته این به شما بستگی دارد که سیستم پیشرفت خود را از طریق قسمت جذبه و گیرایش «Charisma» بالا ببرید. کمپانی بتسدا هنوز از مقدار و تنوع راه‌های مختلف برای پیشروی در ماموریت‌ها و گشت و گذار در دنیای بازی سخن نگفته است اما اصرار Fallout 4 بر پویایی فراوان در دنیای خود نشان می‌دهد که انتخاب‌های بسیار باز و آزادانه‌ای پیش روی شما قرار خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است که اسلحه‌ای که از آن استفاده خواهید کرد نیز تاثیر به سزایی در این انتخاب‌ها خواهد داشت و می‌دانید که اگر چنین انتخاب‌های بی‌شماری در بازی وجود نداشت این بازی از Fallout بودن خود دور می‌شد.

fallout یک اسلحه انتخاب کنید و آن را هر شکلی که دوست دارید شخصی‌سازی کنید

اسلحه‌های کلاسیک و قدیمی همچنان وجود دارند مانند Fat Boy. اما در کنار آن‌ها چیزهای بسیار جالبی نیز حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به Laser Musket اشاره کرد. یک اسلحه تک تیر لیزری که با شلیک آن، دشمن محو می‌شود. اما این‌جا، در دنیای جدید بازی، خیلی چیزهای بیشتری نسبت به این دو اسلحه برای شما در نظر گرفته شده است. یک سیتم کامل ساخت و ساز «Crafting» اسلحه که شامل بخش‌های بسیار متنوعی می‌شود. از ساخت یک اسلحه جدید تا ایجاد شخصی‌سازی‌های فراوان برای اسلحه‌ای که در دست دارید جزو این سیستم می‌شوند. تغییر در بخش‌های مختلف اسلحه، لوله تفنگ، دوربین، دسته و تعداد بسیاری دیگر از قطعات باعث می‌شوند حتی کار کرد اسلحه به کلی تغییر کند. شاید چنین چیزی یک ایده ناب و تازه نباشد و چنین قابلیتی را در خیلی از بازی‌های منتشر شده تا به امروز دیده باشید، اما در اثری مانند Fallout، اضافه کردن چنین قوه‌ای بسیار دارای اهمیت است. در کنار تعداد وسیعی از اسلحه‌های منحصر به فرد، حال می‌توانید در این بازی ابزار کشتار مختص به خود را داشته باشید؛ چیزی که از گشت و گذار و بی‌رحم بودن در بوستون متلاشی شده لذت کامل ببرید.

اینحا اولین خانه شما خواهد بود. مکانی که ابزار و منابع شما در آن قرار خواهد گرفت اینحا اولین خانه شما خواهد بود. مکانی که ابزار و منابع شما در آن قرار خواهد گرفت

این سیستم ساخت و ساز خیلی فراتر از دست‌کاری یا خلق هرچیزی مربوط به اسلحه‌ها می‌شود. هر چیزی و هر قطعه‌ای که از آشغال‌های درون بازی یافت کنید، می‌توانند به خودی خود یک قطعه مهم در ساخت و ساز شما باشند. این حرف به این معنی است که از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین آشغال‌ها مانند یک قطعه چوب، فلز و هر چیزی که به عنوان متریال اصلی ساخت چیزی به شمار می‌رود تا کوچک‌ترین ابزار مانند نوار چسب، پیچ گوشتی و چیزهای ریز تماما قابل استفاده خواهند بود. قبلا چنین چیزهایی در بازی Fallout جهت به دست آوردن درب بطری «پول رایج بازی که Bottle Caps گفته می‌شود» و خرج کردن آن بود. شاید بگویید مثلا من یک ساعت قدیمی پیدا کرده‌ام می‌خواهم آن را بفروشم و درب بطری بگیرم یا آن را خورد کنم و از قطعات به درد بخور آن استفاده کنم. یا شاید بگویید این همه ابزاری که من جمع‌آوری می‌کنم به چه کاری می‌آید؟ این همه ابزار ساخت و ساز برای چه اسلحه‌ای استفاده می‌شود؟ خوب حال با چیزی بسیار مهم رو به رو هستید.

مقاله مرتبط

تمام ابزار و محتواهایی که یافت می‌کنید فقط برای اسلحه‌ها یا برای ساخت زِرِه یا هر ابزار جنگی دیگر استفاده نمی‌شوند، بلکه حال شما این توانایی را دارید که خانه یا پایگاه منحصر به فرد خود را بسازید. برای شروع از یک جای کوچک برای انبار کردن منابع خوب خود استفاده می‌کنید اما هر چه بیشتر به جلو می‌روید و منابع و مصالح بیشتری پیدا و جمع آوری می‌کنید، می‌توانید بیشتر برای خانه خود خرج کنید و آن را رفته رفته تبدیل به یک مکان آبرومندتر با طراحی بهتر همراه با اسباب و وسایل بیشتر کنید. جذاب‌ترین قسمت آن، چگونگی آمدن دیگر ساکنین محیط بازی به خانه شما است و آن‌ها حتی ممکن است این خانه را اقاتگاه خود کنند. با گذشت زمان و البته داشتن منابع کافی، حتی می‌توانید انجمن یا اجتماع خود را داشته باشید و این اجتماع می‌توانند از یورشی‌ها به سمت خانه شما دفاع کنند. برجک‌ها و ابزار دفاعی مختلف نیز برای جلوگیری از حمله کننده‌ها نیز قرار داده شده‌اند تا در خانه خود استفاده کنید. در کل به قول گفته سازندگان Fallout 4، بازی Minecraft مرجع الهام بسیار بزرگی برای بخش سیستم ساخت و ساز Fallout 4 بوده است و خوشبختانه همین امر توضیح می‌دهد که این سیستم در بازی چقدر عمیق و خلاقانه خواهد بود. این را هم باید اضافه کرد که توانایی این را دارید تا چندین خانه در سرتاسر نقشه بازی داشته باشید و آن‌ها را کنترل کنید و همچنین توسط کاروان‌ها بین آن‌ها سفر کنید.

Fallout (2)

کمپانی بتسدا سعی و تلاش بسیاری برای ساخت بوستون در Fallout 4 کرده تا شما در آن احساس شخصی بودن یا آشنا بودن این منطقه را بکنید. این امر همیشه در دل بازی‌های بتسدا بوده است، اما حال این امکان وجود دارد تا هر بخش، سیما و منظر تجربه بازی را به مسیری که می‌خواهید هدایت کنید؛ حتی تاثیرگذاری بر روی شکل و اندام دنیای بازی. بتسدا بیشتر از آن چه که فکر کنید به شما کنترل بازی را خواهد داد. بخش ماد «Mod» همیشه در بازی‌های آن‎‌ها جزو عناصر محبوبی بوده که در پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بازیکنان قرار داشته است و سری The Elder Scrolls و Fallout زبان‌زد این بخش در دنیای بازی‌ها هستند. بخشی که در آن قادر هستیم چیزهای بسیار بیشتری را خود ما در بازی اضافه کنیم و نقطه‌های مختلف آن را قوت ببخشیم و هسته اصلی تجربه بازی را لذت‌بخش‌تر از چیزی که هست تبدیل کنیم. اما خبر شوک برانگیز این است که حال می‌توان این بخش از بازی را علاوه بر رایانه‌های شخصی، در کنسول‌ها نیز استفاده کرد. این امر در هنگام عرضه بازی فعال نیست اما ابتدا این قابلیت برای کنسول ایکس‌باکس وان و سپس برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. می‌توان کیت مخصوص ساخت ماد را برای رایانه‌های شخصی دانلود کرد و سپس مادها را به کنسول‌ها انتقال داد. چنین اتفاقی، امری بسیار بزرگ و عظیم است و همین کار به خودی خود باعث می‌شود ارزش بازی به مراتب بیشتر شود و ساعت‌های زیادی را به شکل رایگان به گیم‌پلی بازی بی‌افزاید. آیا زود است که بگوییم Fallout 4 بهترین در سبک و سری خود خواهد بود؟ به هر حال خوشحالیم که زمان زیادی را نباید برای تجربه آن به انتظار بنشینیم.

Fallout 4 در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود. به لطف سیستم Backwards Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان، خریداران نسخه Fallout 4 این کنسول به رایگان، بازی Fallout 3 را دریافت خواهند کرد. همچنین بتسدا بسته Fallout Anthology که شامل تمامی نسخه‌های Fallout  می‌شود را در اختیار گیمرهای رایانه‌های شخصی قرار خواهد داد.

منبع کمکی: شماره 126 مجله Xbox One Magazine


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده