نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ انتشار بازی Resident Evil: Revelations 2 برای پلی استیشن ویتا مشخص شد

پس از انتظاری نسبتا طولانی، دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا و طرفداران سری Resident Evil تا چند هفته آینده می‌توانند بازی Resident Evil: Revelations 2 را روی کنسول دستی خود بازی کنند. با زومجی همراه باشید.

براساس اطلاعاتی که در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن منتشرشده، بازی Resident Evil: Revelations 2 در تاریخ ۱۸ آگوست (بیست و هفت مرداد) برای پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد.

نسخه پلی‌استیشن ویتا Resident Evil: Revelations 2 علاوه بر چهار اپیزود اصلی که برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شد، دارای دو اپیزود اضافی با نام‌های «The Struggle» و «Little Miss» خواهد بود.

در اپیزود اول، بازیکنان ماجراجویی‌های بیشتری را با شخصیت مویرا برای فرار از جزیره مرموز بازی تجربه می‌کنند. در اپیزود دوم، علاقه‌مندان اطلاعات بیشتری را در رابطه با شخصیت ناتالیا و قدرت‌های مخصوصش بدست می‌آورند. برای بدست آوردن اطلاعات کافی از نقش این دو شخصیت در بازی اصلی، تجربه دو اپیزود اضافی در نظر گرفته شده برای کاربران پلی‌استیشن ویتا «حیاتی» است.

بازی Resident Evil: Revelations 2 با حالت «Raid» طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرد. این حالت در نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی هم وجود خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند از میان ۱۵ شخصیت قابل‌ بازی (دو شخصیت محبوب هانک و آلبرت ویسکر در میان آن‌ها جضور دارند) یکی را انتخاب و به تجربه ۲۰۰ ماموریتی که در این حالت وجود دارد بپردازند.

علاوه بر این، از محتویات دیگر نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی می‌توان به نقشه، جایگاه بیشتر برای ذخیره آیتم‌ها، قطعه‌های مختلف و آلبوم عکس اشاره کرد. اگر این محتویات هنوز شما را مجاب به خرید این بازی نمی‌کند، سونی لباس‌های جدیدی را هم برای شخصیت‌های قابل بازی Resident Evil: Revelations 2 در دو بخش داستانی و Raid اضافه کرده است.

به خاطر داشته باشید که لباس ناتالیا (درادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید) تنها به بخش داستانی محدود می‌شود:

Resident Evil Revelations 2 (1)

 

سونی در آخرین اطلاعات خود گفته است حالت Raid Mode 2 که به صورت co-op قابل بازی است، در آینده با انتشار یک بروزرسانی رایگان دراختیار کاربران نسخه پلی‌استیشن ویتا بازی Resident Evil: Revelations 2 قرار خواهد گرفت.

بنابراین اگر هنوز قسمت جدید سری بازی‌های Resident Evil را تجربه نکردید و کنسول دستی ویتا را هم دراختیار دارید، در تاریخ ۲۷ مرداد می‌توانید به تجربه این بازی اپیزودیک بپردازید.

منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده