نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

دمو Rise Of The Tomb Raider بر روی رزولوشن 1080p اجرا می شود

با اینکه چند ماه تا انتشار بازی Rise Of The Tomb Rider مانده است، استودیو کریستال داینامیک تأیید کرد که نسخه فعلی این بازی اکشن-ماجرایی در حال حاضر با رزولوشن 1080p اجرا می‌شود.با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

برایان هورتون، کارگردان بازی گفت که نسخه فعلی در حال ساخت بازی بر روی ایکس‌باکس وان با رزولوشن 1080p در حال اجرا است. ان‌ایکس گیمر در پیش‌نمایشی که از بازی داشت گفته بود که احتمالا این نسخه از بازی با رزولوشن 900p اجرا می‌شود اما هورتون در حساب رسمی‌ توییتر خود این خبر را تکذیب کرد و گفت که بازی با رزولوشن 1080p در حال اجراست.

کماکان هیچ خبر رسمی‌ مبنی بر اینکه نسخه نهایی بازی چه رزولوشنی خواهد داشت در دسترس نیست اما هورتون در مصاحبه‌ای که پیش از این با گیمینگ‌بولت داشت گفته بود که هدف کریستال دینامیک رسیدن به رزولوشن 1080p است.

Rise Of The Tomb Rider قاعدتا از نسخه قبلی‌ این بازی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد گرافیک بهتری خواهد داشت زیرا بر روی یک کنسول‌ نسل هشتمی ارائه می‌شود. یکی‌ دیگر از جنبه‌های گرافیکی بازی که پیشرفت چشمگیری نسبت به بازی قبلی‌ این مجموعه دارد، موی درون بازی است که به لطف استفاده از تکنولوژی جدید TressFX به دست آمده است.

Rise Of The Tomb Rider نوامبر (آبان) امسال بر روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 منتشر می‌شود. بازی اما که قبلا قرار بود فقط در انحصار ایکس باکس باشد امروز اعلام شد که این انحصار، انحصار زمانی‌ است و در سال ۲۰۱۶ بر روی رایانه‌های شخصی‌ و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده