نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تصاویر جدید Dishonored: Definitive Edition، اتمسفر زیبای بازی را نشان می دهد

بازی Dishonored: Definitive Edition که با بهینه‌سازی‌های فراوان در بخش گرافیکی منتشر خواهد شد، تا زمان انتشار نسخه دوم قرار است طرفداران جدید و قدیمی این سری را سرگرم کند. اخیرا تصاویر جدیدی از این بازی منتشرشده که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

بازی Dishonored: Definitive Edition نسخه بازسازی شده قسمت اول این سری که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد به حساب می‌آید.

این تصاویر که توسط شرکت بتسدا منتشرشده، گرافیک بهینه‌سازی شده بازی نسبت به نسخه اول و اتمسفر فوق‌العاده گیرای بازی Dishonored را نشان می‌دهند.

درادامه می‌توانید این تصاویر فوق‌العاده زیبا را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با تغییرات انجام شده در بخش ویژگی‌های بصری بازی  با ما درمیان بگذارید:

کسانی که نسخه دیجیتالی این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 3 خریداری کردند، می‌توانند نسخه بازسازی شده آن برای پلی‌استیشن 4 را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند. قیمت بازی Dishonored: Definitive Edition به صورت عادی ۴۰ دلار است و با این تخفیف ۵۰ درصدی، علاقه‌مندان نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی می‌توانند نسخه دیجیتالی آن را از شبکه پلی‌استیشن با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند.

بازی Dishonored: Definitive Edition که در کنفرانس E3 2015 بتسدا معرفی شد، قرار است با تمام بسته‌های الحاقی عرضه شده و بهینه‌سازی‌های انجام شده در بخش گرافیکی، مرداد ماه امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

نظر شما در رابطه با تصاویر و تغییرات انجام شده در بخش گرافیکی نسخه اول سری Dishonored چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده