نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تهیه کننده Lords of the fallen 2 همزمان با تغییرات روند توسعه، از تیم جدا شد

ظاهرا روند تولید بازی Lords of the Fallen 2 نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده و به همین منظور، توماس گاپ، تهیه کننده این بازی از تیم بازیسازی قسمت دوم جدا شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

گاپ این خبر را امروز در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد. از طرفی دیگر در بیانیه رسمی سیتی اینتراکتیو در رابطه با جدایی تهیه کننده بازی سیتی اینتِراِکتیو گفته شده:

از تمام کارها و تلاش‌های توماس تشکر می‌کنیم، اما ما دیدگاه مختلفی را نسبت به روند تولید این سری در ذهن داریم. به همین دلیل توماس دیگر عضوی از تیم سیتی اینتراکتیو و روند تولید بازی Lords of the Fallen 2 نیست.

با نسخه دوم Lords of the Fallen در نظر داریم مخاطبان را بیشتری را جذب کنیم. به همین دلیل درحال تولید یک داستان غنی‌تر هستیم. به خوبی می‌دانیم که داستان نسخه اول می‌توانست بهتر باشد، برای همین درکنار سیستم مبارزات، داستان نقش مهمی را در نسخه دوم این بازی ایفا خواهد کرد. درنظر داریم چیزهای جدیدی را وارد سبک نقش‌آفرینی کنیم.

روند تولید بازی Lords of the Fallen 2 از اواخر سال ۲۰۱۵ به صورت جدی آغاز خواهد شد. جِس لِبو (نویسنده داستان دو بازی Guild Wars, Forgotten Realms) وظیفه نگارش داستان و پائول رابینسون (مدیر نوآوری بازی‌های Full Spectrum Warrior, Killzone 2) وظیفه بخش نوآوری بازی را برعهده دارند. رابینسون قبل از ورود به صنعت بازی‌های رایانه‌ای، یک تکاور نظامی بوده است.

اما توماس گاپ در بیانیه رسمی خود در رابطه با این جدایی گفت:

دوست دارم به تصمیم سیتی اینتراکتیو مبنی بر جدایی راه خود با من احترام بگذارم. آرزوی بهترین‌ها را برای سری Lords of the Fallen دارم، اما از این پس شخص دیگری رهبری این پروژه را در دست خواهد گرفت و در آینده، خواهیم دید که او می‌تواند درکار خود موفق‌تر از من باشد یا خیر.

طی چند روز اخیر تصمیم خود را مبنی بر جدایی از تیم تولید بازی گرفتم. در این چند روزی که گذشت با طرف مقابل درحال یافتن بهترین راه برای اعلام این خبر بودیم.

نگه داشتن کارهای اولیه انجام شده روی بازی به مدیران سیتی اینتراکتیو بستگی دارد. با این حال تا امروز روند تولید ایده‌های اولیه بازی Lords of the Fallen 2 زیر نظر گاپ به اتمام رسیده است.

1424810760-lords-of-the-fallen-ancient-labyrinth-1_jpg_1400x0_q85

 

گاپ همچنان یکی از کارمندان سیتی اینتراکتیو به حساب می‌آید، اما به وی فرصت یافتن شغل‌های دیگر داده شده است. وی در صحبت‌های خود گفته است «لزوما» نباید مقصد بعدی او در کشور لهستان باشد. با این حال پیش از به دست گرفتن سُکان رهبری تولید قسمت اول بازی Lords of the Fallen، وی قرار بود به استودیو سی‌دی پراجکت رد و تیم بازیسازی The Witcher 2 بپیوندد:

دوست دارم همچنان بازی تولید کنم. احساس می‌کنم با تجربه خود، می‌توانم ارزش بازی‌های طراز اول را بالاتر ببرم. هنوز نمی‌دانم در قدم بعدی خود چه کار خواهم کرد، اما در زمان یافتن یک فرصت شغلی خوب، با شور و اشتیاق مکان زندگی خود را تغییر خواهم داد.

بازی Lords of the Fallen که پاییز سال گذشته میلادی عرضه شد، با شباهت زیاد به سری Dark Souls و ایده‌های خود، توانست به موفقیت خاصی دست پیدا کند.باوجود جدا شدن تهیه‌کننده قسمت اول و دوم این بازی و استودیو دِک ۱۳ از روند تولید Lords of the Fallen 2، یقینا قسمت دوم Lords of the Fallen راه جدیدی را در پیش گرفته است.

بازی Lords of the Fallen 2 قرار است در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. باوجود جدایی Deck 13 از روند تولید این بازی، افراد دیگری در سراسر دنیا و مخصوصا از کشور چین در ساخت قسمت دوم این بازی به سیتی اینتراکتیو کمک خواهند کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ باوجود جدایی تهیه‌کننده Lords of the Fallen 2، به نظر شما سرنوشت این پروژه چه خواهد شد؟

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده