نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

فروش فیلم Jurassic World از قسمت اول فیلم Avengers هم پیشی گرفت

فیلم Jurassic World ماه گذشته اکران شد و براساس آمار منتشرشده، ظاهرا دایناسورهای این فیلم از قسمت اول فیلم Avengers هم طرفداران بیشتری دارند! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیلم Jurassic World در زمینه فروش موفقیت زیادی را کسب کرده و سومین فیلم پرفروش تاریخ محسوب می‌شود. فروش این فیلم به قدری بالا بوده که توانسته از قسمت اول فیلم انتقام جویان مارول که در سال ۲۰۱۲ اکران شد هم پیشی بگیرد.

فروش فیلم Jurassic World تاکنون به ۱.۵۲ میلیارد دلار رسیده است و این رقم نشان می‌دهد این فیلم، سومین فیلم تاریخ باکس‌آفیس است که فروش آن از ۶۰۰ میلیون دلار گذشته است.

دو فیلم پرفروش تاریخ باکس‌آفیس با نام‌های تایتانیک و آواتار، تا امروز به فروش ۲.۱۸ و ۲.۷۹ میلیار دلاری دست یافته‌اند. اگرچه بعید است فروش فیلم دنیای ژوراسیک به این دو فیلم برسد، اما این فیلم هنوز در سینماها درحال پخش شدن است و بدون شک رقم فروش آن بالاتر می‌رود.

استودیو یونیوِرسال، سازنده فیلم دنیای ژوراسیک اعلام کرد فیلم Fast & Furious 7، یکی دیگر از فیلم‌هایی که توسط آن‌ها تولید شده، تاکنون فروش ۱.۵۱ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. این رقم تنها ۱۰ میلیون دلار کمتر از قسمت اول فیلم Avengers است.

Avengers-Age-of-Ultron

 

درادامه با یکدیگر نگاهی به پنج فیلم پرفروش تاریخ باکس‌آفیس می‌اندازیم:

۱- آواتار: ۲.۷۹ میلیارد دلار

۲- تایتانیک: ۲.۱۸ میلیارد دلار

۳- دنیای ژوراسیک: ۱.۵۲ میلیارد دلار

۴- انتقام جویان: ۱.۵۲ میلیارد دلار

۵- سریع و آتشین ۷ : ۱.۵۱ میلیارد دلار

فیلم Jurassic World که با هنرنمایی کریس پِرَت و بِرایس دالاس هاوارد تولید شده، دنباله فیلم Jurassic Park اِستیوِن اِسپِلیبِرگ به حساب می‌آید.

آیا تا امروز موفق به تماشای این فیلم شده‌اید؟ نظر شما در رابطه با عملکرد و دایناسورهای غول‌آسای آن چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده