نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

احتمال ساخت فیلم Space Jam 2 با حضور لبرون جیمز

کمپانی لبرون جیمز ستاره بسکتبال که نامش سرگرمی‌های اسپرینگ‌هیل است قرارداد همکاری با کمپانی وارنر برادرز امضا کرد و این شایعه را به وجود آورد که امکان ساخت Space Jam 2 کماکان وجود دارد. با زومجی همراه باشید.

بنا بر گزارش وال استریت ژورنال این قرارداد بخشی از برنامه لبرون جیمز برای ورود به صنعت سرگرمی است. جیمز اخیرا نیز در فیلم جدیدی که ایمی شومر در آن‌ بازی می‌کند و نامش تِرِین‌رِک است نیز بازی‌ کرده است.

وی پیش از این از علاقه خود برای ساخت دنباله‌ایی بر فیلم Space Jam که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده بود گفته بود. در فیلم سال ۱۹۹۶، مایکل جردن به همراه شخصیت‌های کارتونی لونی تونز کمپانی وارنر حضور داشتند. در سال ۲۰۱۴ نیز شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت دوم این فیلم با حضور جیمز منتشر شده بود اما سریعا این شایعات تکذیب شد. اما در حال حاضر و با امضا این قرارداد جدید این شایعات دوباره قوت گرفته‌اند. همچنین الکس وپرین از وب‌سایت کپیتال نیویورک گزارش داده که وارنر علامات تجاری جدیدی برای Spcae Jam در ماه گذشته ثبت کرده است.

هیچ اخبار رسمی‌ در مورد Space Jam 2 هنوز منتشر نشده است اما طرفداران بی‌صبرانه در انتظار دیدن دنباله این فیلم جذاب هستند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده