نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

احتمالا نقش شخصیت منفی فیلم Star Wars: Episode VIII را بِنیسیو دِل تورو ایفا خواهد کرد

براساس گزارشات اخیر منتشرشده، بِنیسیو دِل تورو نقش شخصیت منفی قسمت هشتم سری فیلم‌های Star Wars را ایفا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

روند انتخاب دل تورو به عنوان بازیگر نقش منفی فیلم Star Wars: Episode VIII هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و این مسئله هنوز به صورت قطعی تایید نشده است.

دل تورو که به دلیل «بهترین نقش مکمل» در فیلم Traffic برنده جایزه اُسکار است، تا امروز نقش‌های به‌ یاد ماندنی زیادی را ایفا کرده است. یکی از بهترین نقش‌های او در فیلم The Usual Suspects بود که در آن به عنوان شخصیت فِرِد فِنستِر ایفای نقش می‌کرد. وی در این فیلم به دلیل لهجه بسیار جالب خود لحظات شیرینی را برای طرفداران رقم زد.

علاوه بر این، دل تورو در یکی دیگر از دارایی‌های دیزنی ایفای نقش کرده است. او در فیلم Guardians of the Galaxy که قسمت دوم آن هم در دست تولید قرار دارد، به جای شخصیت کالِکتور هنر خود را در اختیار این کمپانی قرار داده بود.

فیلم Star Wars: Episode 8 در سال ۲۰۱۷ و چهل سال پس از اکران نخستین فیلم این سری، روی پرده‌های سینما خواهد رفت. ریان جانسون، کارگردان فیلم‌های Brick و Looper کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

قبل از انتشار قسمت هشتم سری فیلم‌های جنگ ستارگان، دو فیلم دیگر از این سری روی پرده‌های سینما خواهد رفت. Star Wars: Episode VII اولین آن‌ها ست که در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ (بیست و هفتم آذر) سال جاری میلادی اکران خواهد شد. پس از آن اولین قسمت فرعی از این سری که Rogue One نام دارد، در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۱۶ (بیست و ششم آذر سال ۱۳۹۵) منتشر خواهد شد.

قسمت بعدی سری فیلم‌های Star Wars هم گذشته شخصیت هان سولو را به شما نشان می‌دهد. این فیلم به کارگردانی کریستوفر میلر، کارگردان فیلم The Lego Movie و فیل لورد، کارگردان فیلم Jump Street اکران خواهد شد. داستان این فیلم هم توسط لارِنس و جان کَسدان نوشته شده است. لارنس کسدان با نوشتن داستان فیلم‌های The Empire Strikes Back, The Return of the Jedi و The Force Awakens محبوبیت خود را کسب کرده است و در نوشتن فیلمنامه این فیلم هم فرزند خود را در کنار خود می‌بیند.

حال که صحبت از سری جنگ ستارگان شد، بهتر است جدیدترین اطلاعات از فیلم موردانتظار Star Wars: The Force Awakens و نویسنده کتاب‌های سه گانه Star Wars: Aftermath را هم در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده