// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

شخصیت کوئیک‌سیلور در فیلم X-Men: Apocalypse حضور پررنگی خواهد داشت

ایوان پیترز، بازیگر نقش شخصیت کوئیک‌سیلور جزئیات جالبی را از نقش خود در  فیلم X-Men: Apocalypse به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی او پرداختن به شخصیت کوئیک‌سیلور در فیلم جدید «بزرگتر و بهتر» از گذشته خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ایوان پیترز که مهمان برنامه ام‌تی‌وی نیوز بود در پاسخ به سوالی در مورد صحنه‌ی خاطره‌انگیز خود در فیلم X-Men: Days of Future Past گفت:

خب،‌ آره، همیشه موفقیت چیزی شبیه به این سخت است. جلوه‌های ویژه‌ی استفاده شده ، واقعا آنها کار فوق‌العاده‌ ای را برروی آن [صحنه‌ها] انجام دادند.

با توجه به افزایش نقش ایوان پیترز در فیلم Apocalypse، او در این رابطه افزود:

در سال جاری ما برروی چیزی بزرگتر و بهتر کار می‌کنیم. هدف ما نگاه داشتن عناصر اصلی گذشته و در ضمن افزودن چند مورد جدید است. من واقعا برای دیدن تمام برداشت‌ها [از فیلم] در کنار هم هیجان زده هستم و البته در مورد مشاهده [این برداشت‌ها از سوی] مردم نیز بسیار هیجان زدم. به نظر من دیدن اتفاقات رخ داده در این دنباله بزرگ از X-Men واقعا سرگرم کننده است.

او همچنین افزود:

دامنه‌ی این اتفاقات در فیلم حماسی «مردان ایکس» با پایان جهان و آغاز دوران آخرالزمانی بسیار گسترده می‌شود.

انتظار آن می‌رود که فیلم X-Men: Apocalypse در تاریخ ششم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ اکران جهانی شود. در این فیلم ستاره‌هایی مانند جنیفر لارنس، مایکل فس‌‌بِندِر، جیمز مِک‌اووی، رُز بایرن، سوفی ترنر، اسکار اسحاق و اولیویا مون هنرنمایی می‌کنند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده