// چهار شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

کنسول Wii U قدرت پردازش بازی Project Cars را ندارد!

نسخه‌‌ی Wii U‌ بازی Project Cars اکنون رسما توسط تولیدکنندگان لغو شده است. در بیانیه‌ای که در وب‌سایت نینتندو لایف منتشر شده، اِسلایتلی مَد اِستودیوز توسعه دهنده‌ی این بازی رانندگی از دلایل کنار گذاشتن بازی Project Cars برای Wii U‌سخن می‌گوید. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از اعلام لغو ساخت بازی Project Cars برای کنسول Wii U به دلیل نبود قدرت پردازش کافی در این کنسول، سخنگوی اسلایتلی مد گفت:

در حال حاضر ما در انتظار معرفی سخت‌افزار جدید توسط شرکت نینتندو هستیم. اکنون بازی Project Cars کمی برای کنسول Wii U‌ زیاد به نظر می‌رسد.

در حال حاضر توسعه‌ی بازی برای کنسول Wii U کمی متزلزل است. در ماه فوریه‌ی گذشته اسلایتلی مد در اعترافی گفت که آنها تنها توانسته‌اند ۲۳ فریم در ثانیه‌ را برای بازی Project Cars  برروی کنسول Wii U دریافت کنند.

ایان بِل، رئیس استودیوی اسلایتلی مد در این رابطه گفت:

در حقیقت زمانی که ما به گذشته بر می‌گردیم، فکر می‌کنم که در انتظار کنسول بعدی کنسول نینتندو هستیم. ما هنوز ۱۰۰ درصد از کنسول Wii U نگذشته‌ایم هرچند زمانی که ما نتوانیم بازی‌ را تولید کنیم، ما برای حرکت به سمت دستگاه بعدی نینتندو تلاش می‌کنیم.

اینکه این سخنان فقط اعلام رسمی از ادامه همکاری اسلایتلی مد با نینتندو است یا اینکه ما نسخه‌ای از بازی Project Cars را برروی کنسول NX‌ می‌بینیم، دقیقا روشن نیست. طبق پیش‌بینی ها احتمالا نینتندو قبل از سال ۲۰۱۶ از NX‌ رونمایی نمی‌کند.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده