// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۸

بازی Star Wars: Battlefront اول در دسترس صاحبان ایکس باکس وان

به گفته‌ی فیل اسپنسر بازی Star Wars: Battlefront در قالب خدمات الکترونیک‌آرتز اکسِز اول در دسترس صاحبان ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد. این بازی برروی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس در توئیتر رسمی خود، کاربران ایکس‌باکس لایو که اشتراک EA Access‌ را برروی حساب کاربری خود فعال کرده‌اند، قادر خواهند بود تا زودتر از سایت بازیکنان بازی چندنفره تیراندازی استودیوی دایس را تجربه کنند.

خدمات «دسترسی الکترونیک آرتز»، سیستمی اشتراکی با هزینه‌ی ماهیانه ۴.۹۹ دلار یا هزینه‌ی سالیانه ۲۹.۹۹ دلار است که به مشترکان اجازه‌ی تجربه زودهنگام (چند روز زودتر) بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز را می‌دهد. علاوه بر این، مشترکان این خدمات می‌توانند بازی‌های خاصی از شرکت الکترونیک آرتز را به صورت نامحدود تجربه کنند.

اوایل امروز الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که قصد تغییر نام تجاری سیستم حساب‌های کاربری خود را از اورجین اکانت به الکترونیک آرتز (EA) اکانت دارد. این اقدام به گفته‌ی الکترونیک آرتز در جهت نمایندگی بهتر تمام بازی‌ها و خدمات الکترونیک آرتز صورت می‌گیرد.

سونی پیشنهاد الکترونیک آرتز را برای ارائه‌ی خدمات الکترونیک‌آرتز اکسز برروی پلی‌استیشن 4 رد کرد که در نتیجه، این خدمات اکنون به صورت انحصاری در اختیار دارندگان ایکس‌باکس است. در همین راستا در صورتی که شما علاقمند به تجربه‌ی بازی Star Wars: Battlefront قبل از تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) هستید، باید هرچه سریعتر خرید کنسول ایکس‌باکس وان در برنامه  خود جای دهید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده