نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

بازی Fallout 4 و ساخت عروسک‌های کوچک از شخصیت‌های آن

بازی Fallout 4 توانست حضور پر رنگی در نمایشگاه E3 امسال داشته باشد. همین موضوع سبب شده تا حتی شرکت‌های طراحی و ساخت عروسک هم خواهان این باشند تا خود را در مسیر موفقیت این بازی قرار دهند.

شرکت Funko که در زمینه ساخت عروسک و مجسمه‌های کوچک فعالیت می‌کند تعدادی عروسک با محوریت شخصیت‌های بازی Fallout 4 طراحی و تولید کرده است. این عروسک‌ها که ۷ عدد هستند شامل شخصیت‌های Brotherhood، مسافران برهوت، فِرال غول‌ها و سایر شخصیت‌های بازی می‌شود که در ادامه می‌توانید تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید.

این عروسک‌ها تفاوت چندانی به سه عروسکی که بتسدا در کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2015 معرفی کرد ندارند.

این عروسک‌ها در فروشگاه آمازون، ۱۰.۹۹ دلار قیمت دارد در حالی که در فروشگاه بتسدا برچسب قیمتی ۱۲  دلاری دارند. این اختلاف نظر بین دو فروشگاه، در مورد تاریخ عرضه این عروسک‌ها هم وجود دارد. آمازون تاریخ عرضه این محصول را ماه آگوست میلادی اعلام کرده در حالی که فروشگاه بتسدا آن‌ها را برای عرضه در ماه جولای لیست کرده است.

اگر از هواداران این بازی هستید یا دوست دارید اطلاعات بیشتری راجع به Fallout 4 کسب کنید، اولین نگاه ویدیویی زومجی به این بازی را از دست ندهید:

دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن HD 720p

در ادامه می‌توانید تصویر این عروسک‌ها را مشاهده کنید:

پیش از این در زومجی خواندید که که آماده کردن ۱۳۰۰۰ خط دیالوگ موجود در بازی ۲ سال به طول انجامیده است. همچنین می‌توانید منتظر حضور این بازی در نمایشگاه QuakeCon نیز باشید.

منبع: VG247 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده