نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: تحلیل فنی بازی Rise of the Tomb Raider چرایی خارق العاده بودن آن را نشان می دهد

کانال NX Gamer در یوتیوب به تحلیل فنی بازی مورد انتظار Rise of the Tomb Raider پرداخته است. این تحلیل فنی ویدئویی از این بازی برداشت‌های ما از تریلر قبلی آن و اینکه این نسخه فوق‌العاده است را تایید می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از این اطلاعات اندکی از بازی Rise of the Tomb Raider داشتیم و مدتی قبل هم تریلری از گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2015 به نمایش درآمد که جزئیات بیشتری را از بازی به ما نشان داد و مطمئنم که همه‌ی ما بحث‌های زیادی را پیرامون جزئیاتی که در اختیارمان قرار می‌گرفت انجام داده‌ایم.

کانال NX Gamer در یوتیوب با تحلیل فنی ویدئویی از آنچه که ما پیش از این دیده بودیم، جزئیات و پیشرفت‌های این نسخه را نسبت به نسخه‌ی Definitive Edition بررسی کرده است. در نسخه‌ی جدید سری Tomb Raider ما شاهد خرس‌هایی هستیم که عالی طراحی شده اند، تکسچِر‌های پوست واقعی‌تر، استفاده از فناوری TressFX برای مو‌های طبیعی‌تر و استفاده از mova capture system برای شبیه‌سازی دقیق و با کیفیت حرکات صورت که همه و همه به زیبا‌تر و لذت‌بخش‌تر شدن بازی کمک شایانی می‌کنند. در این بازی حتی شبیه‌سازی برف‌ها هم عالی کار شده‌اند.

Tomb-Raider-6

بازی Rise of the Tomb Raider در یک کلام فوق‌العاده است و هرچه جزئیات بیشتری از بازی برای ما مشخص می‌شود، به درک بیشتری از معنای این کلمه می‌رسیم. نسخه‌ی جدید Tomb Raider در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه برای پلتفرم ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد که البته تاریخ عرضه‌ی آن برای پلی‌استیشن‌ 4 هنوز اعلام نشده است اما شایعه شده است که این بازی در یک چهارم پایانی سال ۲۰۱۶ برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی این تحلیل فنی از بازی را که در بخش‌های مختلف به مقایسه‌ی نسخه‌ی جدید با نسخه‌ی Definitive Edition نیز می‌پردازد تماشا کنید:

| دانلود ویدئو با رزولوشن 720p

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده