نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

آیا جورج میلر، کارگردان فیلم Mad Max به دنیای سینمایی دی‌سی خواهد پیوست؟

اخیراً شایعاتی مبنی بر ساخت یکی از فیلم‌های آینده‌ی دی‌سی، توسط جورج میلر کارگردان صاحب‌نام هالیوودی به گوش می‌خورد که با توجه به رابطه‌ی او با کمپانی برادران وارنر، چندان هم دور از انتظار نیست. اما او قرار است فیلم کدام ابرقهرمان را کارگردانی کند؟

این شایعه اولین بار توسط اومرتو گونزالس، سردبیر وب‌سایت خبری Herioic Hollywood منتشر شد. او در حساب توییتر خود تنها به نام جورج میلر و کلمه‌ی مخفف دنیای سینمایی دی‌سی اشاره کرده است. قبل از اینکه این شایعه کاملاً بی‌اساس بدانیم، بهتر است به چند نکته در رابطه با میلر و کارهای گذشته‌ی او دقت کنیم.

جورج میلر در سال ۲۰۰۷ قرار بود فیلم «لیگ عدالت: فناپذیرها» را بسازد. او در آن زمان با شرکت برادران وارنر و دی‌سی در این مورد مشورت کرده و تا حدودی تجربه‌ی همکاری با آن‌ها را دارد. مورد دوم این است که خود میلر قبلاً اظهار کرده که او همچنان مشتاق است که با همکاری برادران وارنر و دی‌سی، فیلمی درباره‌ی ابرقهرمانان بسازد. علاوه بر این‌ها او چند هفته‌ی پیش سر صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم Suicide Squad دیده شده است.

خب، اگر شایعات صحت داشته باشند، میلر کدام یک از ابرقهرمان‌های دی‌سی را به روی پرده‌های سینما می‌آورد؟ لیست زیر گزینه‌های احتمالی را نشان می‌دهد.

flash

The Flash

فلش یکی از محبوب‌تری قهرمان‌های دی‌سی است و با موفقیتی هم که سریال تلویزیونی آن کسب کرده، حساسیت‌های زیادی پیرامون فیلم آن وجود دارد. قبلاً کارگردان‌های احتمالی این فیلم فیل لورد و کریس میلر بودند که با اعلام خبر کار کردن آن‌ها روی یک نسخه‌ی فرعی از «جنگ ستارگان» و همچنین فیلم انیمیشنی «مرد عنکبوتی»، به احتمال زیاد آن‌ها فرصت ساخت فلش را نخواهند داشت. همچنین احتمال دارد که فیلمنامه‌ی آن‌ها هم هنوز تمام نشده باشد چرا که هیچ خبری در این زمینه اعلام نشده است. فلش یکی از فیلم‌های بزرگ دی‌سی در سال‌های آینده است و ارزش آن را دارد که یک کارگردان با تجربه مانند میلر رویش کار کند.

green lantern

Green Lantern Corps

این مورد محتمل‌ترین گزینه برای ساخته شدن توسط میلر است. احتمالاً دی‌سی کارگردانی را که در ساخت جلوه‌های ویژه و اکشن نفس‌گیر مهارت دارد، بر سر فیلم‌هایی مانند فلش و سایبورگ که قهرمان‌های آن روی زمین سیر می‌کنند نخواهد گذاشت. داستان این فیلم می‌تواند کاملاً در فضا روایت شود و با توجه به مهارت میلر در ساخت صحنه‌های عظیم با داستانی حماسی همانطور که در Mad Max: Fury Road دیدیم، او می‌تواند نفسی تازه در فیلمی بدمد که سال نسخه‌ی ۲۰۱۱ آن با شکست مواجه شد. نکته‌ای که باید مد نظر داشت این است که فیلم Green Lantern Corps برای سال ۲۰۲۰ در نظر گفته شده و میلر تا آن زمان ۷۵ ساله خواهد شد. او با سری «مکس دیوانه» چشم‌های زیادی را خیره کرده است اما پروژه‌ای مانند این می‌تواند برای هر کسی یک چالش باشد. مزیت این زمان‌بندی این است که میلر فرصت دارد تا قبل از کار روی فیلم دی‌سی، یک Mad Max دیگر هم بسازد.

cyborg

Cyborg

یکی دیگر از فیلم‌هایی که میلر می‌تواند کار کند، «سایبورگ» است. فضای فیلم به سبک او می‌خورد اما باز هم Green Lantern Corps از این نظر به او نزدیک‌تر است. سایبورگ فیلمی است که به خاطر ماهیت شخصیت اصلی‌اش، می‌تواند کاملاً یک فیلم سراسر اکشن باشد.

shazam

Shazam

«شازم» هم یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که می‌توانیم فیلم آن را به کارگردانی میلر روی پرده‌های سینما ببینیم. فیلمی که قطعاً اکشن زیادی خواهد داشت و با رگه‌هایی از جادو و ماوراطبیعه، می‌تواند انتخاب خوبی برای میلر باشد اگر او تصمیم به ساخت فیلمی از دنیای دی‌سی گرفته باشد.

شما فکر می‌کنید جورج میلر چه فیلمی را در دنیای دی‌سی کارگردانی خواهد کرد؟

منبع: Movie Pilot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده