// یکشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱

راه اندازی وب سایت رسمی مسابقات Dota 2 The internatonal 5

طبق اعلام وبلاگ رسمی Dota 2، اکنون وب سایتی رسمی برای مسابقات The International 5 راه اندازی شده است. این وب سایت در کنار رعایت طراحی کلی نماد مسابقات، اطلاعاتی را در مورد تاریخ و میزان جوایز مسابقات قهرمانی رقابت‌ها می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

وب سایت The International 5 در نهایت راه اندازی شد تا هیجان مسابقات پیش رو Dota 2 هرچه بیشتر شود. در این وب سایت در کنار مشاهده لحظه‌‌ای میزان جوایز، اطلاعاتی در مورد رقابت تیم ها مانند پخش زنده یا تکرار رقابت‌ها، مباحث رسانه‌ای و لینک به فروشگاه پیرامون مسابقات به چشم می‌خورد.

به گزارش وب سایت Dota 2، جوایز سال جاری به رقم فوق‌العاده ۱۷ میلیون دلار رسیده که با توجه به این برنده رقابت جایزه‌ای ۶ میلیون دلاری را دریافت می‌کند. این رقم بعد از رقم ۵ میلیون دلاری سال گذشته، بزرگترین در بین مسابقات eSports محسوب می‌شود.

شما می‌توانید در تصویر زیر نحوه‌ی پخش جوایز را بین گروه‌های مختلف از برنده گرفته تا گروه شانزدهم مشاهده کنید:

prize pool- the-international 5رویداد اصلی The International 5 در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ در کی‌آرنا، مرکز سیاتل برگزار می‌شود. با توجه به اطالاعات مندرجه در سایت وبلاگ Dota 2، استریم آنلاین بازی‌ها با کیفیت 1080p و ۶۰ فریم در ثانیه پخش می‌شود.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده