// یکشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

طرح مفهومی از تلفن هوشمند نینتندو

پیر سِروِی،‌ متخصص طراحی‌های مفهومی با همکاری وب سایت کوتاکو، طرحی زیبا و البته کاربردی را از تلفن هوشمندی جالب رونمایی کرده است. این طراحی با جمع آوری اطلاعات و خواسته‌های کاربران وب سایت کوتاکو ایجاد شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چند هفته قبل بود که وب‌سایت کوتاکو از کاربران خود خواست تا گجت‌های کلاسیکی را که علاقه دارند به تلفن‌های هوشمند تبدیل شوند را به این وب‌سایت اعلام کنند. اکنون این وب‌سایت با جمع آوری لیستی از علاقمندی های کاربران خود طرحی مفهومی را از تلفنی هوشمند ارائه کرده است.

به گفته‌ی کوتاکو آنها این سوال را مطرح کرده‌اند زیرا متخصصی را در حوزه طراحی برای تبدیل ایده‌ ها به محصولی در دنیای واقعی می‌شناسند. کوتاکو با جمع‌آوری ایده‌های کاربران و ارائه‌ی آنها به پیر سِروِی، متخصص در طراحی طرح‌های مفهومی تلفن هوشمندی به نام «اسمارت بوی» را معرفی کرده‌اند. این گوشی الهام گرفته از  کنسول خاطره انگیز گیم‌بوی است.

اسمارت بوی قابلیت ارائه تمام خواسته‌های یک عاشق واقعی شرکت نینتندو را دارد. از صرفه جویی قدرت در حالت ۸ بیتی گرفته تا کنترلر گیم‌ بَت که حسی مانند استفاده از کنترلر کنسول دستی DS را می‌دهد. متاسفانه این حس که می‌دانیم این تلفن‌ هوشمند احتمالا هیچگاه تولید نخواهد شد، ناراحت کننده است.

سِروِی طراح این تلفن هوشمند هفته‌ی گذشته کار‌های این طراحی را به پایان رساند، که متاسفانه با درگذشت ساتورو ایواتا رئیس شرکت نیتندو مصادف شد. به همین دلیل این طراح تصمیم گرفت تا تصویری دیگر را برای ادای احترام به ایواتا ارائه کند:

Smart-boy-nintendo (9)

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده