نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Never Alone برای پلی‌استیشن 3 و کنسول دستی ویتا منتشر می‌ شود

Never Alone،‌ بازی پلتفرمر معمایی استودیوی آپر وان گیمز، که در ماه آوریل در فهرست بازی‌های پلی‌استیشن پلاس برای کنسول نسل جدید سونی قرار گرفته بود، به زودی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا نیز عرضه می‌شود.

برایان آلسپچ از شرکت ای‌لاین گیمز، ناشر Never Alone، درباره‌ی انتشار این بازی روی پلتفرم‌های جدید گفت:

یکی از امیدواری‌های ما برای Never Alone این است که بازی بتواند فرهنگ ساکنین آلاسکا را برای مخاطبانی که از قبل با آن آشنایی ندارند معرفی کند. به این منظور تیم ما کارشان را برای آوردن Never Alone روی دو پلتفرم دیگر پلی‌استیشن، یعنی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا آغاز کرده‌اند.

این بازی هم‌اکنون علاوه بر پلی‌استیشن 4، روی رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، ایکس‌باکس وان و Wii U نیز در دسترس است.

نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتای Never Alone پاییز امسال منتشر خواهند شد، اما یک محتوای دانلودی نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است که خیلی زودتر در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. Never Alone: Foxtales نام این محتوای اضافی است که سه مرحله‌ی داستانی را شامل می‌شود و قصه‌ی دو برادر از نواحی ساحلی را دنبال می‌کند. طبق گفته‌ی آلسپچ، Foxtales که در تاریخ ۶ مرداد ۹۴ منتشر می‌شود، نواحی دریایی شمال غربی آلاسکا را به تصویر می‌کشد و مثل بازی اصلی، در آن فقط شاهد محیط‌های پوشیده از برف نخواهیم بود.

آپر وان گیمز اولین استودیوی بازی‌سازی امریکایی است که به طور کلی از افراد بومی تشکیل شده است. Never Alone با همکاری حدود ۴۰ نفر از ساکنین قدیمی و داستان‌سرایان آلاسکایی ساخته شده است تا تجربه‌ای اصیل از فرهنگ مردم این ناحیه را ارائه دهد. در این بازی بیش از ۳۰ دقیقه مصاحبه با بومیان آلاسکا گنجانده شده است که در آن از تمدن و تاریخ سرزمین خود سخن می‌گویند.

Never Alone که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۳ عرضه شد، داستان یک دختربچه به نام «نونا» و همراهش که یک روباه قطبی است را روایت می‌کند. این بازی در زمان انتشار با نقدهای متفاوتی روبرو شد و در نهایت توانست میانگین امتیازات ۷۳ از ۱۰۰ را به ثبت برساند.

منبع: Digital Trends


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده