// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

رتبه بندی بازی Tron: Escape در سیستم رتبه بندی برزیل

پروژه‌ای با نام Tron: Escape در وب‌سایت «سیستم رتبه‌بندی برزیل» توسط دیزنی اینتراکتیو ثبت شده است. این بازی برای پلتفرم‌های مختلفی در تاریخ نامشخصی توسط دیزنی اینتراکتیو منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با نگاهی به صفحه‌ی مورد نظر بازی در سایت رتبه‌بندی بازی‌های برزیل تنها به نام دیزنی اینتراکتیو در قامت ناشر بر می‌خوریم. متاسفانه اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده در حالی که این استودیو در رابطه با بازی های دیگر خود مانند Disney Infinity با انتشار اخبار و جزئیات همکاری‌های مختلف اطلاعات زیادی را در رابطه با بازی منتشر کرده است. بازی Disney Infinity  3.0 اکنون برای پلتفرم‌های مختلف به غیر از پلتفرم‌ها نسل گذشته در حال ساخت است.

مدتی قبل دیزنی اینتراکتیو با همکاری استودیو های ثالث از جمله الکترونیک آرتز بسته‌ی ویژه‌ی Star Wars را برای Disney Infinity 3.0  معرفی کرد. آخرین شماره سری بازی Tron با نام Tron: Evolution توسط استودیوی پروپاگاندا گیمز تولید شده بود که بعدها توسط دیزنی اینتراکتیو بسته شد. این بازی در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن پرتابل و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

بازی Tron: Escape برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  در تاریخ نامشخصی عرضه می‌شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده