نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مشکل بزرگ League Of Legends رایوت گیمز را مجبور به از کار انداختن بازی‌ های رتبه ای کرد

برای رایوت گیمز، از کار انداختن بخشی از بازی بسیار پر طرفدار و محبوبش یعنی League Of Legends پیامدهای بسیاری دارد اما به دلیل مشکلات تکنیکی‌ آنها مجبور به انجام اینکار شدند. با زومجی همراه باشید.

این مشکل که برای تمام شخصیت‌های قابل بازی در League Of Legends رخ داد رایوت گیمز را مجبور کرد که تمامی‌ بازی‌هایی که در رتبه بندی بازیکنان تاثیر دارند را از کار بیندازد تا راه حلی برای این موضوع پیدا کند.

بازیکنان League Of Legends اولین بار با قهرمان ریون متوجه این مشکل شدند. این مشکل به ریون این قابلیت را می‌داد که در هر لحظه و با استفاده از جادوی ریکال به صورت آنی خود را به پایگاه اصلی‌ تلپورت کند. در حالیکه تلپورت با استفاده از این جادو نباید بصورت آنی انجام بگیرد. این نکته که برای تلپورت شدن با استفاده از ریکال باید چند ثانیه صبر کرد، نکته بسیار مهمی‌ است چون با فشردن کلید B و فعال سازی ریکال شما برای چند ثانیه در مقابل تمام ضربات دشمن آسیب پذیر می‌شوید.

این اولین بار نیست که در بازی League Of Legends مشکلی‌ پیش می‌آید اما قبلا، رایوت قهرمانی که دچار مشکل می‌شد را برای مدتی‌ از دسترس خارج می‌کرد تا بتواند مشکلات را حل کند اما در این مورد خاص، ریون تنها قهرمانی نبود که مشکل پیدا کرده بود. تمامی قهرمانان بازی با این مشکل روبرو شده بودند و معلوم شد که این مشکل بسیار بزرگ‌تر از آن‌ چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد.

رایوت در صفحه رسمی‌ سرور لیگ آمریکای شمالی نوشت:

ما در حال کار کردن بر روی حل مشکل جادوی ریکال هستیم. متاسفانه این مشکل با از دسترس خارج کردن یک قهرمان خاص حل نخواهد شد بنابر این ما تمام بازی‌هایی که در رتبه شما تاثیر می‌گذارند را از کار می‌اندازیم تا بتوانیم به یک راه حل برسیم. ما طی‌ ۱۲ ساعت آینده با اخبار جدید از مراحل برطرف سازی این مشکل با شما خواهیم بود.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده