نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال بازگشت شخصیت کنستانتین این بار در سریال Arrow

صحبت از بازگشت سریال تلویزیونی کنستانتین نیست! بلکه اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر حضور شخصیت کنستانتین در یکی‌ از قسمت‌های سریال تلویزیونی شبکه سی‌دبلیو، Arrow (که داستان زندگی شخصیت گرین اَرو را بازگو می‌کند) انجام شده است. با زومجی همراه باشید.

استیون آمِل بازیگر Arrow قبلا و پس از کنسل شدن رسمی‌ پخش سریال کنستانتین گفته بود که صحبت‌هایی مبنی بر تلاقی دنیای کنستانتین و Arrow شده بود و همچنین تهیه کننده اجرایی Arrow, مارک گوگنهایم نیز علاقه خود از به وقوع پیوستن این اتفاق را اعلام کرده بود.

در هفته گذشته و طی‌ نمایشگاه کامیک-کان، وب‌سایت IGN مصاحبه‌ایی با دو ستاره این سریال یعنی آمل و امیلی بت ریکاردز و دیگر تهیه کننده اجرایی Arrow وندی مریکل انجام داده بود که طی‌ این مصاحبه موضوع حضور شخصیت کنستانتین در این سریال مطرح شده بود، مخصوصا بعد از اعلام رسمی‌ حضور شخصیت دیمین دارک (با بازی نیل مک‌دانا) در فصل چهارم این سریال این بحث رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته بود.

مریکل در این مصاحبه گفت:

آره، ما واقعا دوست داریم که این کار را انجام دهیم. ما در مورد آن‌ با دی‌سی صحبت‌هایی انجام دادیم و فقط یک سری مسائل سیاسی باقی‌ مانده است. البته به شرطی که بازیگری که می‌خواهد نقش کنستانتین را بازی کند برنامه کاری آزادی داشته باشد. ما واقعا می‌خواهیم این اتفاق بیافتد اما در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم که صد در صد حضور کنستانتین عملی‌ خواهد شد. اما ما نسبت به این موضوع خوشبین هستیم و واقعا دوست داریم که وی در سریال ما حضور داشته باشد.

آمل هم اضافه کرد:

ما امیدهایمان را زنده نگه می‌داریم!

با توجه به صحبت‌های مریکل، منظور او از بازیگری که «نقش کنستانتین را بازی کند برنامه کاری آزادی داشته باشد» به احتمال زیاد هنرپیشه اصلی‌ سریال تلویزیونی کنسل شده کنستانتین یعنی مت رایان است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده