نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰

بازی Angry Birds 2 معرفی شد

بعد از چندین نسخه‌ی فرعی که برای Angry Birds، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل عرضه شد، کمپانی روویو، سازنده‌ی بازی تصمیم گرفته نسخه‌ی شماره ۲ این بازی را عرضه کند و از طریق یک پوستر تبلیغاتی، آن را معرفی کرده است. اما در این نسخه باید منتظر چه تغییراتی باشیم؟

استودیوی سازنده‌ی بازی تنها به انتشار پوستر زیر بسنده کرده و وعده‌ی اطلاعات بیشتر را در تاریخ ۶ مرداد داده است. احتمالاً مراسمی در شهر سان‌ فرانسیسکو برگزار خواهد شد که در آن اخبار بیشتری از بازی در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد. فعلاً تنها چیزی که می‌دانیم این است که با تجربه‌ای بزرگ‌تر، سخت‌تر و البته پرنده‌ای‌تر روربه

AngryBirds

«پرندگان خشمگین» بازی موبایلی بسیار موفق روویو است که علاوه بر نسخه‌های گوناگون آن برای موبایل‌ها و تبلت‌ها، پلتفرم‌های دیگری نیز مانند ایکس‌باکس 360 به همراه کینکت و حتی تلویزیون‌های هوشمند هم میزبان این پرندگان خشمگین بوده‌اند.

مکانیسم ساده و سرراست بازی که در آن بازیکن با کشیدن چند نوع پرنده‌ی مختلف و رها کردن آن‌ها به سمت سازه‌های مختلفی که با خوک‌های بدجنس نگهبانی می‌شوند، گیم‌پلی‌های بسیار متنوعی را به وجود آورده که نه تنها در قالب بازی، بلکه در محصولاتی مانند عروسک‌های پشمی، تی‌شرت و لوازم‌التحریر هم این پرندگان و دشمنانشان را دیده‌ایم.

اما با وجود محبوبیت فوق‌العاده‌ی این سری در بین تمام اقشار سنی، سود روویو در سال گذشته ۷۳ درصد کاهش داشته است. Angry Birds 2 اگر با خلاقیت‌ها و ایده‌های جدیدی همراه باشد می‌تواند دوباره روویو را به روزهای اوج خود برگرداند.

تا حدود دو هفته‌ی دیگر که اخبار بیشتری از بازی بشنویم، موبایل‌های خود را آماده کنید و گوش به زنگ باشید تا ببنید دوباره چه زمانی می‌توانید این پرنده‌های نگون‌بخت را به سمت خوک‌ها شلیک کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده